شاگردان علی منصوریان در آلومینیوم اراک با گلزنی امیرمحمد هوشمند، مدافع 20 ساله خود موفق به کسب پیروزی مقابل مس رفسنجان شدند و 3 امتیاز مهم این بازی را به کسب کردند.

مدافع 20 ساله‌ای که روز منصوریان را ساخت / عکس

به گزارش سلام نو، به نقل از ورزش سه تیم فوتبال آلومینیوم در شرایطی توانست آخرین بازی سال را با پیروزی یک بر صفر خارج از خانه مقابل مس رفسنجان پشت سر بگذارد که تک گل این بازی در دقیقه ۳ و روی فرصت‌طلبی مدافع اراکی‌ها به ثمر رسید.

آلومینیوم در شروع بازی با خطای مهرداد رضایی صاحب یک ضربه ایستگاهی در میانه زمین شد که همین اتفاق موجب شد مدافعان سرزن اراکی‌ها جلو بکشند و در یک رفت و برگشت و روی ارسال مصطفی احمدی که توسط داوود نوشی‌صوفیانی برگشت داده شد، امیرمحمد هوشمند توانست گلزنی کند.

مدافع 20 ساله‌ای که روز منصوریان را ساخت /عکس

هوشمند که ابتدای فصل با نظر رسول خطیبی از سایپا به آلومینیوم اضافه شد و در ۱۴ مسابقه دور رفت به میدان رفت و نمایش خوبی ارائه داد، امروز هم در ترکیب ثابت تیمش حضور داشت و امروز هم توانست علاوه بر حضور موثر در کارهای دفاعی که با دفع توپ و زدن ضربات سر همراه بود، گل برتری تیمش را هم به ثمر رساند.

این مدافع ۲۰ ساله در سه مسابقه اخیرشان هم روی ارسال از جناحین حداقل یک ضربه به چارچوب با ضربات سر داشت، اما امروز در چهارمین دیدار متوالی توانست نخستین توپ به چارچوب دروازه حریف را تبدیل به گل کند و نخستین گل لیگ برتری خود را مقابل مس بزند.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید