علی فیروزی سرپرست تیم فوتبال صنعت نفت آبادان به خبر انتقال طالب ریکانی به استقلال واکنش نشان داد و گفت: بار فنی طالب در صنعت نفت بالا است و اکثر امتیازاتی هم که گرفته‌ایم، به خاطر این بازیکن بوده است. قطعاً کسی با این وضعیت از صنعت نفت جدا شود و به تیم‌های دیگر برود دچار افت می‌شود.

واکنش سرپرست تیم صنعت نفت آبادان به احتمال انتقال طالب ریکانی به استقلال

به گزارش سلام نو، علی فیروزی درباره آخرین وضعیت طالب ریکانی کاپیتان تیم فوتبال صنعت نفت و احتمال جدایی این بازیکن با پیشنهاد تیم‌های دیگر از جمله استقلال، گفت: تا این لحظه (صبح روز سه شنبه) که با شما صحبت می‌کنم هیچ بازیکنی از صنعت نفت جدا نمی‌شود و ریکانی هم می‌ماند. اتفاقاً با آقای عیسی زاده مدیرعامل باشگاه هم صحبت کردم که ایشان هم تاکید کرد بازیکنی از نفت نخواهد رفت. تا الان چنین اتفاقی رخ نداده است ولی نمی‌دانیم چند ساعت دیگر یا فردا چه چیزی پیش می‌آید.سرپرست تیم فوتبال صنعت نفت در پاسخ به این سئوال که آیا طالب ریکانی خودش تمایل به جدایی از این تیم دارد؟ تاکید کرد: خیر؛ او دوست ندارد از صنعت نفت برود. شخصاً فکر می‌کنم طالب فقط اینجا است که می‌تواند قابلیت‌های خودش را خوب نشان بدهد چون همه او را باور دارند و بازیکنان هم در اختیارش هستند.

فیروزی ادامه داد: بار فنی طالب در صنعت نفت بالا است و اکثر امتیازاتی هم که گرفته‌ایم، به خاطر این بازیکن بوده است. قطعاً کسی با این وضعیت از صنعت نفت جدا شود و به تیم‌های دیگر برود دچار افت می‌شود؛ مثل همان زمان که طالب به استقلال اهواز یا سپاهان رفت و افت کرد. در صنعت نفت، هواداران و بازیکنان در اختیار طالب هستند و این بازیکن به خودباوری بزرگی رسیده است.

سرپرست تیم فوتبال صنعت نفت درباره شرایط این تیم در آستانه بازی با شهرخودرو هم گفت: بعد از بازی با پرسپولیس و همچنین برد در جام حذفی شرایط روحی تیم بهتر و جو شهر آبادان هم آرامتر شده است

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید