داماد هندی با همدستی برادرش کلیه های تازه عروسش را دزدید.

کار زشت داماد و برادرش با تازه عروس جوان

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، زن جوانی که به خاطر ضعف شدید جسمی، توسط خانواده اش به بیمارستان انتقال یافته بود دراوج ناباوری و پس از بررسی های پزشکی دریافت یکی ازکلیه هایش بدون اطلاع او از بدنش خارج شده است. به همین خاطر بلافاصله از همسر و برادر همسرش شکایت کرد و آنها دستگیر شدند.
«ریتا سارکار»، زن ۲۸ ساله، به رسانه های هندی گفته که همسرش بارها از او خواستارپرداخت ۲۰۰ هزار روپیه به عنوان جهیزیه اش شده و به خاطر همین موضوع بارها مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود.
این درحالی است که چنین رسمی از سال ۱۹۶۱ در هند ممنوع شده است و این کشور قوانین سختگیرانه ای برای مقابله با این سنت وضع کرده است. «ریتا» به خبرنگاران گفت:دو سال پیش به خاطر شکم درد شدید، توسط همسرم و برادرش به یک درمانگاه خصوصی در شهر«کلکته» انتقال یافتم که پزشک پس از بررسی ها گفت که بعد از برداشتن آپاندیس حالم خوب خواهد شد.
بدین ترتیب زیرتیغ جراحی رفتم و چند روز بعد هم راهی خانه شدم. این درحالی بود که همسرم با صراحت از من خواست درباره این عمل جراحی با هیچ کس حرفی نزنم.،اما طی این دوسال بشدت ضعف داشتم. بنابراین با کمک خانواده ام به یک بیمارستان منتقل شدم که پزشکان دربررسی ها اعلام کردند یکی از کلیه هایم برداشته شده است.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید