شبکه دوم سیما در نظر دارد تا در ایام نوروز ۱۴۰۰، گلچینی از برنامه «کلاه قرمزی» که در سال‌های گذشته تولید شده است را هر شب ساعت یک بامداد پخش کند.

پخش گلچین کلاه قرمزی در نوروز ۱۴۰۰ از شبکه دو

به گزارش روز دوشنبه گروه فرهنگی ایرنا از روابط عمومی شبکه دو، این شبکه در تعطیلات نوروز سال ۱۴۰۰ همراه با مجموعه‌های نمایشی، فیلم‌های سینمایی، مسابقه و سرگرمی، برنامه‌های متنوع برای گروه سنی کودک و نوجوان، برنامه‌های ترکیبی، معارفی و ... همراه با بینندگان این شبکه خواهد بود.

سریال هم‌بازی کاری از گروه فیلم و سریال شبکه دو، عنوان سریال نوروزی شبکه دو سیماست که بهار ۱۴۰۰ هر روز ساعت ۲۱:۳۰ روانه آنتن می‌شود.

فیلم‌های سینمایی جدید ایرانی و خارجی تحت عنوان سینما نو هر روز از ۲۶ اسفند تا ۱۳ فروردین ساعت ۱۷:۰۰ روانه آنتن می‌شود و در سینما شبانگاهی نیز هر بامداد ساعت ۰۱:۱۵فیلم‌های مختلفی برای بینندگان علاقمند به سینمای ایران و جهان تدارک دیده شده است. همچنین بازپخش سریال زعفرانی هر روز ساعت ۰۷:۰۰ روانه آنتن خواهد شد.

کلبه عموپورنگ به تهیه‌کنندگی مسلم آقاجانزاده و کارگردانی احمد درویشعلی‌پور و نویسندگی محمد درویشعلی‌پور با رویکرد تحکیم روابط کودکان و خانواده، تشویق به حفظ محیط زیست و رعایت مسائل شهری و احترام به قوانین برای نوروز ۱۴۰۰ تولید شده است و هر شب ساعت ۱۹:۰۰ روانه آنتن می‌شود.

مسابقه محاکات در ایام نوروز با اجرای منصور ضابطیان و حضور فلورا سام، رسول نجفیان و سوگل مشایخی هر شب ساعت ۲۳:۰۰ روانه آنتن می‌شود و بازپخش آن روز بعد ساعت ۱۳:۳۰ خواهد بود.

این مسابقه به تهیه‌کنندگی جواد فرحانی مسابقه‌ای بزرگ برای روایت داستان‌های زندگی افراد مختلف و یک چالش دوست‌داشتنی و صمیمی از حکایت‌هایی است که روایتگر آن خود مردم هستند.

مسابقه ایرانیش به تهیه‌کنندگی احسان ارغوانی که نگاهی ویژه به بازی‌های ایرانی و معرفی اقوام مختلف دارد، یکی دیگر از ویژه های شبکه دو برای ایام نوروز است که خلاصه، گلچین و رقابت‌های نهایی این مسابقه هر روز روانه آنتن خواهد شد.

مسابقه تلفنی دو در دو به صورت زنده با محوریت سنجش اطلاعات عمومی، هوش و استعدادیابی هر شب ساعت ۲۱:۱۰ روانه آنتن می‌شود.

شبکه کوچک به تهیه‌کنندگی مسعود صفوی کاری است از گروه کودک و نوجوان شبکه دو که در ایام نوروز هر روز ساعت ۱۵:۰۰ در جدول پخش برنامه‌های این شبکه قرار دارد. طراحی دکور این مجموعه  بر اساس یک شبکه در مقیاس کوچک است و در مساحتی نزدیک به ۳ هزار مترمربع و با  ۱۵ دکور مجزا برای آیتم‌های مختلف و زیرساخت‌هایی برای تولید بخش‌های انیمیشن، عروسکی، استاپ موشن و ... تولید شده است.

خاله شادونه در کلبه کوهستان کاری از امید نجیب‌زاده و با حضور ملیکا زارعی و عروسک‌های مختلف لحظاتی مفرح و شاد برای کودکان فراهم می‌آورد. این برنامه در تعطیلات نوروزی هر روز ساعت ۱۰:۰۰ از شبکه دو روانه آنتن می‌شود.

کافه بازی به تهیه‌کنندگی ماجد بازرگان با معرفی بازی‌های رایانه‌ای به ‌روز برای نوجوانان حاوی بخش‌های مختلفی است که هر روز ساعت ۱۴:۳۰ پخش می‌شود.

آسمانی ها کاری از امیر خورشیدی‌فر ویژه‌برنامه‌ایست که با معرفی شهدای مدافع سلامت و بیان خاطراتی از زبان خانواده و دوستان‌شان به غایبان آسمانی سال نو پرداخته و یادشان را گرامی می‌دارد.

چشمه زندگی به تهیه‌کنندگی محمدحسین صابریان با کارشناسی استاد حاج شیخ حسین انصاریان برنامه‌ ای است ترکیبی که شامل مناجات، شعرخوانی آئینی با محوریت مهدویت می‌شود. این برنامه روزهای فرد ساعت ۱۳:۰۰ حال و هوایی معنوی را برای بینندگان شبکه دو فراهم می‌کند.

با هم برای هم عنوان یک مجموعه نمایشی به تهیه‌کنندگی مرتضی یعقوبی است که هر شب قبل از شروع سریال هم‌بازی با بازی الهه پرسون و امیر عضد روانه آنتن می‌شود. این برنامه پیرامون سبک زندگی به منظور آشنایی خانواده‌ها با این مقوله طراحی و تولید شده است.

خوشمزه عنوان برنامه‌ای است پیرامون آشنایی با نوع طبخ و تاریخچه غذاهای متنوع با حضور در طبیعت که هر روز ساعت ۱۸:۳۰ روانه آنتن می‌شود.

مجله تصویری تازه‌شو مشتمل بر بخش‌های مختلف نمایشی، نماهنگ، مسابقه و .. به تهیه‌کنندگی محمد احتشامی و کارگردانی عرفان احتشامی روزهای فرد ساعت ۹:۳۰ در جدول پخش برنامه‌ها قرار دارد.

مجموعه مستند پارسین به معرفی مناطق مختلف ایران و آشنایی با آداب و رسوم، فرهنگ ها، مشاغل سنتی و جاذبه های طبیعی و گردشگری با محوریت مردم شناسی پرداخته می شود. این مستند به تهیه‌کنندگی مهدی منیری در ایام نوروز هر روز ساعت ۸:۰۰ روانه آنتن می‌شود.

همچنین نغمه‌های آشنا با محوریت موسیقی‌های خاطره‌انگیز سریال‌های قدیمی، برنامه‌های نام‌آشنا روزهای زوج ساعت ۹:۳۰ روانه آنتن می‌شود.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید