محمد انصاری، مدافع چپ پای تیم فوتبال پرسپولیس تا ساعاتی دیگر جهت مذاکره با مدیران این تیم برای فسخ قرارداد اقدام خواهد کرد.

جدایی محمد انصاری از جمع سرخ‌پوشان

به گزارش سلام نو به نقل از ورزش سه، محمد انصاری که در لیگ پانزدهم یکی از خریدهای گمنام پرسپولیس محسوب می‌شد، در ادامه با نمایشی درخشان و عبور از سه مدافع چپ مدعی دیگر توانست به ترکیب اصلی راه یابد و در نهایت نیز چهره قابل اعتنای سرخپوشان لقب گرفت. 

نمایش موفق انصاری در پرسپولیس باعث شد تا کارلوس کی‌روش نیز نتواند از روی نام این مدافع چپ پا به سادگی عبور کند و در چند مرحله شانس حضور در اردوها و پوشیدن پیراهن تیم ملی را به دست آورد. انصاری که روزهای بی حاشیه‌ای را در پرسپولیس طی ۵ فصل اخیر پشت سر گذاشته، بعد از فینال لیگ قهرمانان در سال ۲۰۱۸ با بدشانسی‌های بزرگی مواجه شده است. مصدومیت رباط صلیبی در دیدار مقابل کاشیما آنتلرز رفته رفته او را از ترکیب اصلی دور کرد و در ادامه در شرایطی که امید زیادی برای موفقیت دوباره در این تیم داشت، مصدومیت دوباره از ناحیه رباط صلیبی در دوران آماده سازی بعد از شیوع کرونا، بار دیگر او را روانه بیمارستان و عمل جراحی کرد. 

انصاری با پشت سر گذاشتن موفق عمل جراحی و تست‌های پزشکی، بار دیگر به تمرینات پرسپولیس بازگشت و به گواه هم‌تیمی‌هایش از آمادگی مطلوبی برای رقابت دوباره برای حضور در ترکیب برخوردار بود. با این حال کادرفنی و یحیی گل محمدی ترجیح دادند با توجه به فشار بالای بازی‌ها و فشردگی آنها، ریسک چندانی برای بازی دادن به وی نداشته باشند و طی دیدارهای اخیر دقایقی کوتاه تنها فرصت حضور در میدان را به دست آورده است.

جدایی محمد انصاری از جمع سرخ‌پوشان

مدافع چپ پای پرسپولیس که در فصل هجدهم نیز سودای جدایی از این تیم را به مقصد تراکتور داشت و در نهایت با مدیریت ایرج عرب در جمع سرخپوشان به کار ادامه داده بود، اکنون بار دیگر قصد جدایی کرده است. او طی روزهای اخیر تصمیم خود را برای جدایی از جمع سرخپوشان و حضور در تیم دیگری را دنبال کرده و به زودی نیز قصد دارد طی جلسه با مدیران پرسپولیس این تصمیم خود را رسما اعلام کند و با جدایی از این تیم، مقصد جدیدی را انتخاب کند.

باید دید یحیی گل محمدی و مدیران پرسپولیس با اعلام نیاز نسبت به این بازیکن، او را از تصمیم خود منصرف خواهند کرد یا اجازه این اتفاق را بعد از ۵ فصل حضور در جمع سرخپوشان به وی خواهند داد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید