دبیر ستاد مقابله با کرونا استان بوشهر اعلام کرد که بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان ۸۰ درصد یافته اند.

افرایش ۸۰ درصدی بستری‌های کرونایی در بوشهر

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، سعید کشمیری عصر یکشنبه در نشست ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان بوشهر اظهار داشت: تاکنون در سطح کشور یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر به کرونا مبتلا شده‌اند که ۶۱ هزار نفر جان خود را از دست داده‌اند.

وی اضافه کرد: در استان بوشهر نیز بیش از ۲۱ هزار نفر تاکنون به کرونا مبتلا شده‌اند و ۸۷۸ نفر جان خود را از دست داده‌اند و شاهد روند افزایشی در بستری‌های کرونایی استان هستیم.

دبیر ستاد مقابله با کرونا استان بوشهر از افزایش ۸۰ درصدی بستری‌ها در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: به طور متوسط از هر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت استان بوشهر یک‌دهم درصد بستری هستند.

وی با اشاره به نقش مهم و تأثیرگذار طرح شهید سلیمانی در کنترل و مهار کرونا خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح تست‌گیری و نمونه‌برداری در استان افزایش یافته است.

کشمیری از افزایش سواد سلامت در استان خبر داد و با اشاره به همکاری خوب مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی بیان کرد: باید این تعامل و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ادامه داشته باشد.

وی به وضعیت مطلوب آب و هوای استان بوشهر در فصل بهار اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به وضعیت قرمز شهرهای خوزستان و ممنوع شدن مسافرت به فارس، احتمال افزایش مقصد گردشگری به بوشهر افزایش می‌یابد.

دبیر ستاد مقابله با کرونا استان بوشهر خواستار پرهیز از سفر، عدم حضور در تجمعات، استفاده مستمر از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی شد و افزود: نصب چادر گروهی و اقامت در نقاط ساحلی و بوستان‌های استان ممنوع است.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید