اصغر جعفری ‌روحی رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان زنجان، از تصادف زنجیره‌ای در اتوبان ابهر - تاکستان خبر داد و گفت: این حادثه ۳ فوتی و ۶۴ مصدوم داشت.

تصادف زنجیره‌ای وحشتناک در اتوبان ابهر- تاکستان/ آمار مصدومان و کشته‌ها اعلام شد

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، اصغر جعفری‌روحی، در رابطه با تصادف زنجیره‌ای اتوبان ابهر به تاکستان، اظهار کرد: ساعت ۱۶:۵۰ امروز (۲۲ اسفند) در اتوبان ابهر به تاکستان تصادف زنجیره‌ای رخ داد که متاسفانه ۳ نفر جان خود را از دست دادند و ۶۴ نفر نیز مصدوم شدند.

وی در رابطه با اعزام آمبولانس به محل حادثه، افزود: آمبولانس کد غزال ۱۲ نفر مصدوم سرپایی را طی دو مرحله به پایگاه قره‌باغ تاکستان و کدهای ضیاءآباد و تاکستان ۲۱ نفر به بیمارستان شفا و تامین‌اجتماعی تاکستان منتقل شدند.

این مسئول با بیان اینکه ۳ فوتی در صحنه حادثه تحویل عوامل انتظامی قزوین شدند، تصریح کرد: با کد بهارستان یک مصدوم به بیمارستان الغدیر، کد صائین‌قلعه ۳ مصدوم به بیمارستان بوعلی، آمبولانس خصوصی آوای سلامت ۴ مصدوم به بیمارستان الغدیر و کد هیدج یک مصدوم به بیمارستان تامین‌اجتماعی تاکستان منتقل شدند.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان زنجان خاطرنشان کرد: ۷ مصدوم با کد شماره ۲ ابهر به بیمارستان الغدیر و ۶ مصدوم نیز با کد هلال‌احمر قزوین به بیمارستان شفا و تامین‌اجتماعی تاکستان منتقل شدند. همچنین یک نفر توسط اتوبوس آمبولانس قزوین به مراکز درمانی قزوین و ۴ نفر نیز توسط اورژانس ریلی به بیمارستان الغدیر ابهر منتقل شدند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید