در حادثه واژگونی یک دستگاه تریلی حامل گاز سی ان جی ( CNG) در محور نایین به انارک راننده خودرو فوت کرد.

تریلی حامل سی‌ان‌جی در نایین آتش گرفت
به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: محورهای شرقی اصفهان از جمله نایین به انارک امروز با طوفان و گرد و غبار شدید مواجه بود و تریلی حامل گاز سی ان جی در کیلومتر ۳۵ محور نایین - انارک از جاده خارج و واژگون شد.

او با بیان اینکه این واژگونی به آتش سوزی تریلی و فوت راننده آن منجر شد، اظهار کرد: این حادثه با حضور عوامل امداد از جمله آتش نشانی نایین و پلیس راه کنترل شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به اینکه این تریلی حامل ۲۵۶ کپسول سی ان جی با ظرفیت کلی چهار هزار و ۸۰۰ متر مکعب سی ان جی بود، تصریح کرد: واژگونی تریلی به نشت این کپسول‌ها و انفجار و آتش سوزی آن‌ها منجر شد.

شیشه فروش با اشاره به اینکه از چند سال گذشته برای گازرسانی به شهر و روستاهای شرقی اصفهان از جمله خور، انارک، جندق، فرخی، چوپانان، چاه ملک و قادر آباد روزانه حدود ۲۵ دستگاه تریلی، گاز سی ان جی را از نایین به آن منطقه منتقل می‌کنند، خاطرنشان کرد: این منطقه حدود هفت هزار مشترک خانگی دارد و نیاز آن‌ها به گاز در زمستان به حدود ۱۱۵ هزار متر مکعب در روز نیز می‌رسد.

او با بیان اینکه مسیر انتقال گاز با تریلی به این شهرها و روستاها طولانی است، اضافه کرد: در برخی موارد بروز حوادث و مشکلاتی مانع از انتقال گاز به این خطه و قطع گاز می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به اینکه این روش انتقال گاز ناپایدار است و زمستان امسال نیز در چند روز بسیار سرد به بروز مشکلاتی و قطع گاز منجر شد، تاکید کرد: لازم است شرکت ملی گاز به اجرای راهکار اساسی برای گازرسانی از طریق خطوط انتقال گاز سراسری برای شهرها و روستاهای مذکور در شهرستان‌های خور وبیابانک و نایین اقدام کند.

او با بیان اینکه امروز جاده نایین - انارک با طوفان، گرد و غبار شدید و کاهش میدان دید مواجه بود، اظهار کرد: با وجود حادثه آتش سوزی تریلی حامل سی ان جی و گرد و غبار شدید تردد به کندی در این محور انجام می‌شود.

شیشه فروش با اشاره به اینکه شرایط جوی همراه با طوفان و باران و کاهش هشت تا ۱۰ درجه دمای هوا از دیروز در استان اصفهان آغاز شد، خاطرنشان کرد: از دیروز در گلپایگان، خوانسار و فریدونشهر بارش باران داشتیم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: بارش باران تا روز یکشنبه هفته آینده در استان اصفهان ادامه دارد.

نایین در ۱۴۰ کیلومتری شرق و خور و بیابانک در ۴۲۰ کیلومتری شرق اصفهان است.


منبع:ایرنا

انتهای پیام/م
کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید