حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در مراسم افتتاح طرح‌های مهم ملی کشور از تولید سه نوع واکسن کرونا در داخل کشور در سال آینده خبر داد و گفت: سال آینده سه واکسنِ ایرانی برکت، رازی و پاستور در اختیار مردم قرار می‌گیرد و کادر درمان در اولویت تزریق واکسن خواهند بود.

سال آینده سه واکسن کرونا داخلی تولید خواهد شد | اولویت تزریق واکسن با کادر درمان است

به گزارش سلام نو به نقل از خبرآنلاین، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی، در مراسم افتتاح پروژه‌های فرهنگی، اقتصادی، عمرانی و مسکونی بنیاد شهید و امور ایثارگران در استان‌های تهران، کرمانشاه، مرکزی و ایلام، گفت: بهترین و پربرکت ترین و والاترین روزی که بزرگترین انسان تاریخ بر قلب مبارکش وحی نازل شد، مبعث است. وحی ای که موجب نجات جامعه دیروز و امروز و فردا خواهد بود تا روز قیامت، که هدایت و نور او به عنوان مشعل دار بزرگ برای همه انسان هاست.

وی افزود: او رحمت برای همه انسان ها و همه جهانیان بوده و امروز هم دنیا از رحمت او بهره برداری و استفاده می کند.

اهم اظهارات وی را در ادامه به نقل از ایرنا و مهر بخوانید؛

* در روز بعثت نبی اکرم، بار مسوولیت سنگین بر دوش ما قرار می گیرد، پیامبر مشعل فروزنده هدایت را بر دوش گرفت از امروز یعنی روز بعثت تا پایان عمر مبارکش و بعد هم آن راه را امامان معصوم و در زمان غیبت امام دوازدهم علما، دانشمندان و فرهیختگان را بر دوش دارند.

* همه ارزش های ما در سایه انتخاب است اگر ما انتخاب گر خوبی باشیم سعادت دنیا و آخرت ما تامین می شود، اخلاق، دین، نوع حکومت ما بر مبنای انتخاب جامعه و امت اسلامی است.

* امروز هم ما باید کاری کنیم که این مشعل را بر دوش بگیریم، پیامبر داعی بود و مردم را هم با بیان، حکمت و پندش و  اخلاق زیبا و کریمش فرا می خواند و امروز هم مسلمانان و ایرانیان که پیرو آن پیامبر عظیم و شان هستیم با اخلاق و کردار و درست حرکت کردن باید جاذبه داشته باشیم.

*{ پس از استماع گزارش رئیس بیمارستان خاتم الانبیا}: بسیار برای ما جای خوشحالی است که تعداد تخت‌های این بیمارستان از ۱۷۶ به ۹۵۰ تخت رسیده است.

* این بیمارستان خدمات بسیاری انجام داده است، بخشی که قرار است به این بیمارستان به عنوان فاز دوم آن، اضافه شود، خدمات بیمارستان را بیشتر خواهد کرد. از اینکه به این بیمارستان در دوران کرونا ۷۰ هزار نفر مراجعه کردند، خدمت بزرگی است که بیمارستان خاتم انجام داده است.

*{ با گرامیداشت یاد رئیس فقید بنیاد شهید}: مرحوم شهیدی محلاتی ۴ تا ۵ مرتبه به من گفت فاز دوم این بیمارستان در حال تکمیل است.

* از آغاز دولت یازدهم یکی از تأکیدات ما مسأله مسکن ایثارگران بوده است. ما در سال‌های قبل خدمت خانواده‌های عزیز شهدا که می‌رسیدیم و یکسال اخیر به دلیل کرونا از آن محروم شدیم، بسیاری از خانواده‌های جانبازان و شهدا در زمینه مسکن مصائبی داشتند. اقدامات آقای اوحدی در این مدت در تأمین مسکن بسیار خوب بوده است و مواردی که ذکر شد را حتماً آقای اوحدی پیگیری می‌کند.

* بودجه‌ای که وزارت راه برای آماده کردن زمین‌های مربوط به مسکن ایثارگران نیاز دارد، قبل از پایان سال تأمین می‌شود و این طرف سال حتماً بودجه آن را تأمین می‌کنیم تا سال آینده و تا پایان دولت هر مقداری که توان دارند انجام دهند.

* سال آینده سه واکسنِ ایرانی برکت، رازی و پاستور در اختیار مردم قرار می‌گیرد و کادر درمان در اولویت تزریق واکسن خواهند بود.

ادامه دارد

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید