اعضای شورای اسلامی شهر تهران خواستار رعایت حداکثر انصاف در رسیدگی به پرونده جمعیت امام علی(ع) شدند.

درخواست اعضای شورای شهر تهران درباره پرونده جمعیت امام علی (ع)

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، برخی اعضای شورای اسلامی شهر تهران در نامه ای خطاب به رییس قوه قضاییه خواستار رعایت حداکثر دقت و انصاف در رسیدگی به پرونده جمعیت امام علی(ع) شدند.

سید آرش حسینی میلانی در جریان دویست و هفتاد و نهمین جلسه شورای شهر تهران گفت: نامه‌ای توسط اعضای شورای شهر درخصوص حکم صادره برای جمعیت امام علی(ع) به رئیس قوه قضائیه تهیه شده است تا در رسیدگی به این پرونده رعایت انصاف و عدل انجام گیرد.

وی با قرائت متن نامه به رییس قوه قضائیه ادامه داد: همانطور که مستحضرید، حکم بدوی انحلال جمعیت خیریه امام علی(ع) موجب نگرانی در میان جامعه فعالان مدنی، نیکوکاران و اقشار مختلف شده است و بیم آن می‌رود که موجی از ناامیدی در میان دلسوزان مملکت به ویژه داوطلبان امور خیر و نیک ایجاد نموده و روند خروج سرمایه اجتماعی و فرهنگی از کشور را تشدید نماید.  جمعیت مذکور در طول دو دهه فعالیت خود در سطح ملی منشاء خدمات و خیرات فراوان بوده و توانسته است مشارکت جمع کثیری از نخبگان و تحصیلکردگان دانشگاهی را در این امور خیر جلب نماید. لذا با عنایت به حسن نیت مدیران و اعضای این تشکل مهم اجتماعی و سابقه خدمات گسترده آن از جنابعالی درخواست می‌کنیم با توجه ویژه‌ای که همواره به رعایت حقوق عامه و حقوق قضائی داشته‌اید دستور فرمایید در روند رسیدگی به پرونده جمعیت امام علی(ع) حداکثر دقت و رعایت انصاف مدنظر قرار گرفته و تلاش شود تا زمینه تداوم خدمات ارزنده آن در سطح میهن اسلامی، فراهم شود.

وی ادامه داد: این نامه به امضا خانمها نژادبهرام، نوری، خداکرمی و امانی و آقایان خلیل آبادی، نظری، میلانی و برخی دیگر از اعضای شورای اسلامی شهر تهران رسیده است.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید