قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان، از شناسایی ۴۰ هزار بیمار کرونایی در خوزستان از ابتدای موج سوم در استان خبر داد.

توضیحات استاندار خوزستان درباره اعمال محدودیت‌های جدید

به گزارش  سلام نو به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان ، استاندار خوزستان در گفتگو زنده تلویزیونی با شبکه خوزستان گفت : روزانه ۱۰۰ هزار تست کرونا در کشور انجام که ۱۵ هزار و ۵۰۰ تست آن در خوزستان صورت می پذیرد.انجام ۱۵ هزار و ۵۰۰ تست روزانه کرونا در خوزستان

قاسم سلیمانی دشتکی با اشاره به اینکه در چند ماه گذشته میزان رعایت دستورالعمل بهداشتی از جمله زدن ماسک بین ۱۰ تا ۱۵ درصد بوده است، ادامه داد: این میزان هم اکنون به بالای ۷۵ درصد رسیده است.

وی بیان کرد: با بیان پیشنهادات و مشکلات اصناف و اتحادیه‌های صنفی در نشست های ستاد استانی کرونا و قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد ملی کرونا، پیشنهاداتی برای دادن مشوق و تسهیلات برای اصناف و گروه‌های صنفی به ستاد ملی کرونا ارائه که در نشست هفته آینده ستاد این پیشنهادات مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

استاندار خوزستان افزود: از مدت ۵۶ روزی که از آغاز موج سوم کرونا در استان می‌گذرد ۴۰ هزار بیمار کرونایی شناسایی شده است.

سلیمانی دشتکی گفت: بنا بر مصوبه ستاد استانی کرونا تمامی مبادی و خروجی استان توسط نیروهای نظامی، بسیج و ارتش کنترل و از ورود و خروج خودروها جلوگیری می‌شود.

وی افزود: همچنین از روز یکشنبه ادارات غیر ضرور استان به صورت ۱۰ درصد ظرفیت و مابقی ادارات به صورت یک سوم فعالیت می کنند.

استاندار خوزستان ادامه داد: تمامی مسافرانی که قصد سفر از طریق زمینی، ریلی و هوایی از استان دارند باید قبل از سفر تست کرونا بدهند و از سفر مسافران که دارای بیماری کرونا باشد جلوگیری می‌شود.

سلیمانی دشتکی بیان کرد: همچنین تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا سه بامداد برقرار. و با متخلفان برخورد می‌شود.

وی بر ضرورت رعایت دستورالعمل های بهداشتی تاکید و گفت: مقرر شد ادارات و دستگاه های اجرایی ضمن نصب پلاکارد، نرم افزار ماسک را فعال کنند و روزانه تمامی ادارات در خصوص این مصوبات رصد و با متخلفان در بار اول تذکر در بار دوم اخظار و در ادامه تکرار معرفی به کمیته تخلفات و سپس دادستانی ارجاع داده می‌شود.

استاندار خوزستان گفت : بیش از ۲۰ اداره به علت عدم توجه به مصوبات ستاد ملی کرونا و رعایت دستورالعمل های بهداشتی تذکر داده شده است.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید