سید راشد جزایری، رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری گفت: با شیوع کرونای انگلیسی در استان، تمام موارد ابتلا را نوع جهش یافته در نظر می گیریم.

کرونای انگلیسی به ۲۰ استان کشور رسید
به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری گفت: تاکنون شیوع ویروس جهش یافته کرونا در ۲۰ استان کشور گزارش شده و روز به روز شیوع این بیماری در حال افزایش است.

سید راشد جزایری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: تاکنون شیوع ویروس جهش یافته کرونا در ۲۰ استان کشور گزارش شده و روز به روز شیوع این بیماری در حال افزایش است.

او افزود: با ورود ویروس جهش یافته به استان، تمامی موارد ابتلا به کرونا، از نوع جهش یافته تلقی می‌شود.

جزایری با اشاره به تاکید وزارت بهداشت به همه استان ها، بویژه استان‌های همجوار با خوزستان، بر تمرکز کارها و برنامه‌ها بر کاهش، کنترل و مدیریت اپیدمی کووید ۱۹ اضافه کرد: غلبه بر بیماری کرونا، همکاری و همراهی مردم در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، محدود کردن ترددها و خودداری از شرکت در تجمعات را می‌طلبد.

او ادامه داد: با توجه به ابتلای کودکان و جوان ترها به نوع جهش یافته ویروس کرونا، به خانواده‌ها توصیه می‌شود برای خرید شب عید با حداقل اعضای خانواده در بازار حضور پیدا کنند.

جزایری گفت: خودروها در مبادی ورودی و خروجی به استان خوزستان کنترل می‌شود لذا از سفر و پذیرش مهمان از این استان خودداری کنید تا بتوانیم شیوع بیماری کرونا در نوروز ۱۴۰۰ را کنترل کنیم.


 
کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید