۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۴
کد خبر: 55228880

پرسپولیس با پیروزی مقابل سایپا در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال مجددا به صدرجدول بازگشت.

 پرسپولیس به صدرجدول بازگشت

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، در یکی از دیدارهای هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال، پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان سایپا بود. شاگردان گل‌محمدی توانستند با یک گل  پیروزی شوند. سیدجلال حسینی در دقیقه ۶ برای پرسپولیس گلزنی کرد.

با این پیروزی شاگردان گل‌محمدی ۳۳ امتیازی شدند و مجددا بالاتر از سپاهان ۳۱ امتیازی، صدرنشین شدند و فاصله خود را با استقلال هم به ۶ امتیاز افزایش دادند.

سایپا هم با این شکست، ۱۷ امتیازی باقی ماند و در رده سیزدهم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

نیمه اول

در دقیقه سه، اشتباه حامد لک در خروج از دروازه، باعث خلق موقعیت خطرناکی برای سایپا شد که ضربه علیاری از فاصله ۲۵ متری به سمت دروازه خالی پرسپولیس، خوب نبود و این موقعیت عالی از دست رفت.

گل برای پرسپولیس: در دقیقه ۶، حرکت انفرادی سیامک نعمتی در داخل محوطه جریمه و پاس در عمق او برای سید جلال حسینی، باشوت محکم کاپیتان پرسپولیس همراه بود و توپ با عبور از میان پاهای دروازه‌بان سایپا تبدیل به گل نخست شاگردان گل‌محمدی شد.

در دقیقه ۷، سایپا به سرعت حمله‌ای را روی دروازه پرسپولیس طراحی کرد که توپ بعد از یک رفت و برگشت در گوشه محوطه شش قدم به جعفری رسید که ضربه او به سمت دروازه پرسپولیس توسط مدافعان پرسپولیس به کرنر رفت و ثمری نداشت.

در دقیقه ۱۴، بازیکن پرسپولیس با پاس در عرض خود به داخل محوطه جریمه، موقعیت خطرناکی را خلق کرد که امید عالیشاه یک قدم از توپ عقب‌تر بود و این فرصت گلزنی را از دست داد.

در دقیقه ۲۲ باز هم دروازه سایپا توسط ارسال بلند نعمتی به داخل محوطه و ضربه امید عالیشاه تهدید شد که توپ دقیقا به محل حضور اکبرمنادی رفت و وارد دروازه نشد.

در دقیقه ۳۴، ارسال تند و دقیق سعید آقایی به روی دروازه، از مقابل عالیشاه عبور کرد و او نتوانست دروازه خالی سایپا را باز کند.

در دقیقه ۴۰، سعید آقایی ارسال خوب و دقیق دیگری را به روی دروازه انجام داد که با ضربه سر امیری از فاصله حدودا ۱۵ متری همراه بود اما منادی در مسیر توپ قرار داشت و این فرصت تبدیل به کرنر شد.

نیمه دوم

در شروع این نیمه، ارسال بازیکن سایپا به روی دروازه، با اشتباه حامد لک همراه بود اما توپ به دیرک برخورد کرد و بعداز گذر از دروازه به رضا جعفری رسید که ضربه سر این بازیکن در چارچوب نبود و به تور کنار دروازه برخورد کرد.

بعد از این موقعیت، بازی با افت فاحشی رو به رو شد و دو تیم هیچ موقعیتی روی دروازه همدیگر نداشتند تا بازی با تک گل پرسپپلیس دنبال شود.

بعد از ۲۰ دقیقه و در دقیقه ۷۵، وحید امیری در موقعیت گلزنی قرار گرفت اما توپ ارسالی سیامک نعمتی با ضربه سر خوبی از سوی امیری همراه نبود و توپ به بیرون رفت.

در دقیقه ۸۰، مهدیخانی که در نیمه دوم به بازی آمده بود، اولین فرصت گلزنی خود را به دست آورد اما در موقعیت تک به تک توپ را به بیرون زد. مهدیخانی در دقیقه ۸۵ هم شانس خود را امتحان کرد و این بار ضربه قیچی برگردان او از مقابل محوطه شش قدم کم جان بود و در آغوش اکبرمنادی قرار گرفت.

در دقیقه ۸۷، پرسپولیس ضد حمله سریعی را تدارک دید که اکبرمنادی در دو مرتبه دروازه تیمش را روی ضربات مهدیخانی و عبدی نجات داد تا اختلاف بیشتر از یک گل نشود.

این دیدار در نهایت با پیروزی یک بر صفر پرسپولیس خاتمه یافت و سه امتیاز بازی به حساب این تیم منتقل شد.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سیدجلال حسینی،محمدحسین کنعانی زادگان ، مهدی شیری (کارت زرد)، سعید آقایی (کارت زرد)،میلاد سرلک، احمد نوراللهی،سیامک نعمتی، وحید امیری (مهدی عبدی ۸۱)، احسان پهلوان و امید عالیشاه (کارت زرد) (محمدمهدی مهدیخانی، دقیقه ۷۳).

ترکیب سایپا: محمد حسین اکبر منادی، سعید محمدی فر (مهیار جباری، دقیقه ۵۹) (کارت زرد)، حسین ماهینی، ابوالفضل جلالی، فریبرز گرامی،رضا علیاری، محمد صادق بارانی، رضا جعفری (مهرداد حیدری، دقیقه ۷۱)، مهرداد عبدی، حسین مالکی و مجید علیاری.

انتهای پیام

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید