یک تن و ۶۳ کیلوگرم مواد افیونی در پی انهدام یک باند مسلحانه قاچاق مواد مخدر در شهرستان ایرانشهر کشف شد.

 یک تن مواد افیونی در ایرانشهر کشف شد

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از انهدام یک باند مسلحانه قاچاق مواد مخدر، دستگیری ۴ سوداگر مرگ و کشف یک تن و۶۳ کیلوگرم مواد افیونی در عملیات مقتدرانه تکاوران پلیس استان خبر داد.

احمد طاهری اظهار داشت: جان بر کفان پلیس مبارزه با موادمخدر استان با اشراف اطلاعاتی خود به سرنخ هایی از قاچاق محموله سنگین موادمخدر، توسط اعضای یک باند مسلح  از شهرستان ایرانشهر به مرکز کشور دست یافتند.

وی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری مأموران انتظامی شهرستان "ایرانشهر" پس از چند شبانه روز کار گسترده اطلاعاتی و رصد مداوم تحرکات اعضای این باند، سرانجام شب گذشته قاچاقچیان را که حوالی یکی از روستاهای شهرستان مذکور بوسیله یک دستگاه پژو پارس و ۲ دستگاه پژو ۴۰۵ در حال انتقال محموله مواد مخدر بودند رویت کردند.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ با قرار گرفتن در منطقه کمین، بدون توجه به دستور ایست پلیس بر سرعت خود افزوده و برای فرار از محل،  اقدام به تیراندازی به سمت مأموران انتظامی کردند.
طاهری در ادامه بیان داشت: با مقابله به مثل جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر و شدت گرفتن درگیری، قاچاقچیان که توان مقاومت در برابر آتش پرحجم پلیس را نداشتند با رها کردن خودروهای حامل مواد به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: در این عملیات مقتدرانه با سرعت عمل و اقدام به موقع تکاوران پلیس، ۴ نفر از قاچاقچیان دستگیر و در پاک سازی محل، یک تن و ۶۳ کیلو و ۲۶۵ گرم مواد افیونی، شامل: ۸۲۲ کیلو و ۲۶۵ گرم تریاک و ۲۴۱ کیلو حشیش به همراه ۲ قبضه سلاح کلاش و ۶۳ فشنگ جنگی کشف شد.

وی با تأکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاق مواد مخدر گفت: غیور مردان نیروی انتظامی استان با هوشیاری کامل در گلوگاه ها و ورودی های قاچاق مواد مخدر حضوری فعال دارند و در راه مبارزه با این پدیده شوم و خانمان سوز از هیچ گونه تلاشی فروگذار نخواهند کرد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید