گزارش رسانه‌های جمهوری آذربایجان مبنی بر اینکه ایران اطلاعات ارتش جمهوری آذربایجان را به ارمنستان منتقل کرده است، توسط سفارت ایران در باکو تکذیب شد.

ایران انتقال اطلاعات ارتش جمهوری آذربایجان به ارمنستان را تکذیب کرد

به  گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، برخی رسانه های جمهوری آذربایجان به نقل از یک رسانه کشور ثالث گزارش دادند، ایران در جریان جنگ دوم قره باغ اطلاعات مربوط به ارتش جمهوری آذربایجان را به ارمنستان منتقل و به این کشور اسلحه و سوخت داده است.

در تکذیبیه سفارت جمهوری اسلامی ایران آمده  است: مواضع شفاف رهبر معظم انقلاب اسلامی و مقامات عالی جمهوری اسلامی در حمایت صریح از مواضع جمهوری آذربایجان و محکومیت اشغال بر همگان عیان و آشکار می باشد و بارها مورد تقدیر و تشکر مقامات عالی جمهوری آذربایجانی قرار گرفته است.

این گزارش افزود: مردم فهیم جمهوری آذربایجان همچنین در جریان اخبار بسته شدن مرزهای زمینی و هوایی ایران و ارمنستان در زمان جنگ اخیر قرار داشتند. این امر مورد اذعان جناب الهام علی اف رئیس جمهوری آذربایجان نیز قرار گرفت و همچنین رئیس جمهوری محترم آذربایجان اعلام کردند که از ایران تسلیحات نظامی خریداری می کنند.

سفارت جمهوری اسلامی ایران افزود: خبر شیطنت آمیز به نقل از یک منبع کشور ثالث که اکنون در حال یک نوع مقابله تبلیغاتی با ایران می باشد، کاملا نادرست بود و تکذیب می شود. ایران در شرایط حساس جنگ قره باغ حمایت سیاسی و نظامی خود را از جمهوری آذربایجان بعمل آورد. با توجه به اشتراکات عدیده تاریخی، فرهنگی و دینی دو ملت،  دوستی ملت های ایران و جمهوری آذربایجان ابدی است و هیچ طرفی با این اقدامات نمی تواند نسبت به آن خللی ایجاد نماید.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید