۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۳
کد خبر: 55228165

سرهنگ جواد رفیعی جانشین فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان، از درگیری مسلحانه با باند حرفه‌ای قاچاق موادمخدر خبر داد.

جزئیات درگیری مسلحانه در زاهدان

به گزارش سلام نو به نقل از برنا؛ سرهنگ جواد رفیعی گفت: با اشراف اطلاعاتی مرزبانان هنگ مرزی زاهدان مشخص شد یک باند حرفه‌ای قاچاق موادمخدر قصد دارند مقادیر قابل توجهی مواد افیونی را به وسیله خودرو از منطقه مرزی "لار" وارد کشور کنند که با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی و تشدید اقدامات کنترلی مأموران در نوار مرزی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: در راستای مقابله با سوداگران مرگ چند تیم پوششی و عملیاتی هنگ مرزی زاهدان به منطقه اعزام و پس از شناسایی مسیرهای احتمالی تردد قاچاقچیان، با اجرای طرح مهار و کمین‌های هدفمند، منطقه مورد نظر را در کنترل خود قرار دادند و قاچاقچیان را شناسایی کردند.

جانشین فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه قاچاقچیان قصد داشتند در فرصتی مناسب محموله موادمخدر را وارد کشور کنند، تصریح کرد: قاچاقچیان هنگامی که خود را در کمین و محاصره مأموران دیدند اقدام به تیراندازی به سمت مرزداران کردند و مأموران نیز بلافاصله با اتخاذ موضع و تاکتیک عملیاتی مناسب با حجم آتش زیاد عرصه را بر آنها تنگ کردند و قاچاقچیان با رها کردن خودرو و محموله موادمخدر از محل متواری شدند.

سرهنگ رفیعی ادامه داد: مرزداران در این عملیات موفق شدند ضمن توقیف یک دستگاه خودرو پژو ۲۷۶ کیلو و ۹۰۰ گرم انواع موادمخدر شامل؛ ۱۹۱ کیلوگرم مرفین، ۴۵ کیلو و ۴۰۰ گرم شیشه، ۲۴ کیلو و ۴۰۰ گرم هروئین و ۱۶ کیلو و ۱۰۰ گرم تریاک را کشف کنند.

جانشین مرزبانی استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: مرزداران استان به صورت شبانه‌روزی در مناطق مرزی حضور فعال و گسترده دارند و با هرگونه اعمال خلاف قانون، خصوصاً شرارت و قاچاق موادمخدر قاطعانه و هوشمندانه برخورد می‌کنند و اجازه ایجاد هیچ‌گونه ناامنی را به مخلان نظم و امنیت نمی‌دهند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید