امیرمهدی ژوله با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: علت قطع رابطه‌اش با صدا و سیما قصور خودش بوده است.

توضیحات امیرمهدی ژوله درباره دلخوری‌اش از تلویزیون /عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیرمهدی ژوله، یکی از بازیگران سریال «چوب خط» است که از نیمه دوم اسفند، روی آنتن شبکه سوم سیما خواهد رفت.

این نویسنده و بازیگر که برای چند سال‌ با تلویزیون قطع رابطه کرده بود، با انتشار پستی اینستاگرامی، درباره آشتی با صدا و سیما، توضیحاتی را ارائه کرده است.

او در صفحه شحصی خود نوشته است: «تلویزیون خانه من بوده. چه آن روزی که «برره» و «مردهزارچهره» و «درحاشیه» و ... را برایش می‌نوشتیم، چه آن روزهایی که در «دورهمی» و «دیوار به دیوار» بازی می‌کردم و چه «خندوانه» و استنداپ آن و ...»

ژوله ادامه داده است: «رابطه ما با تلویزیون در دوره‌ای پر از دلخوری و گلایه و ناراحتی شد. که قطعا بخشی از آن به‌خاطر بعضی بی‌توجهی‌ها یا قصور من بوده. حالا قرار است به جای تکرار آن روزها و اتفاقات تلخ، باز هم با هم کار کنیم. برای این‌که شاید لبخندی به گوشه صورت خسته این دوران بنشانیم و حالا «چوب خط» به کارگردانی حمید بهرامیان که از نیمه دوم اسفند از شبکه سوم سیما پخش می‌شود.»

پُست اینستاگرامی امیرمهدی ژوله درباره آشتی با تلویزیون/ عکس

مجموعه تلویزیونی «چوب خط» به کارگردانی حمید بهرامیان و تهیه‌کنندگی منصور سهراب‌پور، از اوایل زمستان در سکوت خبری مقابل دوربین رفته است و بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته، پخش آن از نیمه دوم اسفند از شبکه سوم سیما آغاز خواهد شد.

الهام پاوه‌نژاد، حسن زارعی، محمود جعفری، امیرمهدی ژوله، بهار کاتوزی، محمدجواد جعفرپور، امیرعباس نورزایی، امیرنوری، محمدرضا چلنگر، رضا ناجی، کریم قربانی، نازنین کیوانی، افشین آقایی، گلشید بحرایی، مونا کرمی، بهناز بستان‌دوست، علیرضا خمسه، اکبر عبدی و مینا جعفرزاده، بازیگرانی هستند که در «چوب خط» به ایفای نقش می‌پردازند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید