وحید هاشمیان، مربی تیم ملی فوتبال می‌گوید در همه زمان‌ها از لیست تیم ملی انتقاد وجود داشته است. همیشه سلیقه‌های مختلف وجود دارد. هر کسی دوست دارد خودش دعوت شود یا طرفداران یک تیم و بازیکن خاص دوست دارند بازیکن موردنظرشان دعوت شود.

دوست ندارم ننگ کم‌کاری و حضور نداشتن در ایران به من بخورد

به گزارش سلام نو به نقل از خبر ورزشی، وحید هاشمیان مربی تیم ملی فوتبال گفت: بعد از بازی با عراق می‌خواستم با تیم ملی همکاری نکنم. شرایطی را می‌دیدم که احساس کردم تلاش می‌کنم و  وقت می‌گذارم اما دوست ندارم ننگ کم‌کاری و حضور نداشتن در ایران به من بخورد.

او در ادامه گفت: در همه زمان‌ها از لیست تیم ملی انتقاد وجود داشته است. همیشه سلیقه‌های مختلف وجود دارد. هر کسی دوست دارد خودش دعوت شود یا طرفداران یک تیم و بازیکن خاص دوست دارند بازیکن موردنظرشان دعوت شود. مهم‌ترین موضوع نتیجه‌گیری تیم ملی است. من هم فکر نمی‌کنم یک مربی آن هم در رده ملی آینده خود را به خطر بیندازد. رده ملی با باشگاهی فرق دارد. اگر در مسابقات باشگاهی شکست بخورید، وقت جبران دارید اما شاید در رده ملی با یک باخت برکنار شوید. هر مربی سعی می‌کند بهترین بازیکنان را به تیمش دعوت کند. امیدوارم در آینده تیم ملی خوب و قوی داشته باشیم.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید