حجت نظری، سخنگوی باشگاه استقلال تهران گفت: هیئت مدیره محمود فکری را به‌عنوان سرمربی انتخاب و از انتخابش حمایت می کند.

عذرخواهی سخنگوی باشگاه استقلال از هواداران و بازیکنان

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، حجت نظری، سخنگوی باشگاه استقلال تهران در نشست خبری پیرامون وضعیت این باشگاه در ابتدا درخصوص استوری آذری جهرمی اظهار داشت: آقای آذری  جهرمی خودش اعلام کرد این موضوع را در قالب وزیر اعلام نکرده و مثل یک هوادار آن مطرح کرده است. باشگاه استقلال هم پاسخی به صحبت‌های هواداری نمی‌دهد چون در شان ما نیست این کار را انجام بدهیم.

کمک مالی اسپانسر

نظری درباره کمک‌های های وب به باشگاه استقلال گفت: باید از کارگزار باشگاه تشکر کنم که از زمان تعامل باشگاه با این کارگزار شرایط خوبی فراهم شده و دور از انصاف است که نگوییم بیش از تعهدش در قبال باشگاه عمل کرده است. جا دارد قدردانی خودم و هیئت مدیره را از کارگزار اعلام کنم. در هیئت مدیره و صحبت‌هایی که با کارگزار داشته‌ایم، گفته شده است آنچنان دغدغه‌ای وجود ندارد و هواداران اطمینان داشته باشند، کارگزار براساس تعهدی که داشته است، باز هم بنا دارد کمک‌ها را کامل انجام دهد. کارگزار طبق صحبت‌هایش آمادگی برای کمک‌های ارزی را اعلام کرده است. در بحث حوزه بین‌الملل هم برای انجام کاری یا پیگیری موردی، آقای حمید آصفی عضو هیئت مدیره استقلال حضور دارد.

موضع باشگاه در انتخابات فدراسیون فوتبال

نظری در پاسخ به این سوال که این باشگاه در انتخابات فدراسیون از کدام کاندید حمایت می‌کند، گفت: ما هنوز جلسه‌ای نداشتیم و صحبتی بین مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره نبوده و تصمیم نهایی گرفته نشده است. اگر نیاز باشد چه مدیرعامل و چه هیئت مدیره صحبت‌هایی با کاندیداها خواهند داشت. ممکن است تصمیم‌گیری علنی اعلام شود و این امکان هم وجود دارد که اعلام نشود. آنچه مهم است، حفظ منافع باشگاه است.

آورده هیات مدیره

او درباره اینکه آورده هیات مدیره چه بوده است، گفت: از ابتدا فعالیت‌های باشگاه را در هیئت مدیره بخش‌بندی کرده‌ایم تا به مدیرعامل کمک کنیم. بنده در بحث فرهنگی و رسانه کمک می‌کنم، خلیل‌زاده در بحث اقتصادی و آصفی نیز با عنوان نظارت بر بحث بین‌الملل همراه باشگاه است. اقداماتی انجام داده‌ایم که نیاز به زمان است تا به ثمر بنشیند. مطمئن باشید به‌عنوان نماینده باشگاه به دنبال این هستیم تا روزی که مسئولیت داریم بهترین اتفاقات را برای استقلال رقم بزنیم. متأسفانه یا خوشبختانه فضای رسانه‌ای مملو از اخباری است که خیلی از آنها واقعیت و زمینه‌ای ندارند. خیلی از این اخبار به حدی در فضای رسانه‌ای مطرح می‌شوند که اقدام به تکذیب می‌کنیم.

خیلی مواقع شاید تکذیب نکنیم، چون اهمیت آن به حدی نبوده است که تکذیب کنیم. اقداماتی که ما انجام داده‌ایم در کوران این اخبار گم می‌شود. ما نتوانسته‌ایم در انجام کارهای صورت گرفته و روی نشان دادن آنها به هواداران تمرکز کنیم. در آینده به صورت مجزا گزارش عملکرد خواهیم داشت و هوادار در جریان اقدامات اعضای هیئت مدیره قرار می‌گیرد. هر کدام بر اساس اساسنامه، به وظایفی که برعهده ما گذاشته‌اند، عمل می‌کنیم. قطعاً ضعف‌هایی داشته‌ایم که آنها را تبدیل به نقاط قوت خواهیم کرد.

مخالفت هیات مدیره با حضور فکری؟

سخنگوی باشگاه درباره مخالفت هیات مدیره با حضور فکری همچنین گفت: شایعه‌ای مطرح شد که یکی از اعضای هیئت مدیره با وزیر ورزش تماس گرفته و تلفنش را روی آیفون گذاشته است. ظاهراً آقای وزیر هم گفته است که از فکری حمایت کنید. این بحث از اساس تکذیب می‌شود! ما در چند جا حمایت‌مان از فکری اعلام کرده‌ایم. همیشه تلاش‌ فکری این بوده که بهترین نتایج را بگیرد. ممکن است در کارمان ضعف‌هایی داشته باشیم، اما همواره در تلاش برای حل آنها بوده‌ایم. در ادامه درباره این بحث‌ها بیشتر صحبت می‌کنیم.

هیچ اولتیماتومی به فکری نداده‌ایم

نظری در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا مبنی بر اینکه گفته می‌شود محمود فکری در صورت عدم نتیجه گیری در دو بازی آینده از سمتش برکنار می‌شود، گفت: هیچ اولتیماتومی به فکری نداده‌ایم و هیچ جا مطرح نشده است که چند بازی برای ما فعالیت کند. همین هیئت مدیره فکری را به‌عنوان سرمربی انتخاب و از انتخابش حمایت کرده است. ما باز هم حمایت خواهیم کرد، اما اینکه چه نتایجی کسب شود بستگی به کادر فنی، بازیکنان و باشگاه دارد. فکری سرمربی تیم است و قطعاً حمایت از او را ادامه می‌دهیم. اگر پیشکسوتان و هواداران برای یک هدف یعنی تعالی استقلال متحد شویم بی‌تردید بهترین نتایج را خواهیم گرفت. کسانی که دوست دارند کمک کنند، بپذیرند که افراد دیگری اکنون در استقلال مسئولیت دارند. امروز شرایطی داریم که اگر انسجام و اتحاد ما بیشتر شود، می‌توانیم بار دیگر به صدر جدول بازگشته و انتهای فصل قهرمان شویم.

قرار است مدیرعامل شوم؟

او درباره اینکه گفته می‌شود قرارداد احمد مددی به عنوان مدیرعامل و سخنگو به جای او فعالیت کند، همینطور گفت: یعنی قرار است من مدیرعامل شوم؟ از شنیدن برخی از اخبارها تعجب می‌کنم! در چند روز پیش شنیدیم سیاوش یزدانی از استقلال جدا می‌شود که درست نبود. میلیچ هم بازمی‌گردد. یکسری موانع حل شده است و باز هم اقداماتی صورت می‌گیرد تا موانع بازگشت میلیچ برداشته شود. قطعاً صحت و سقم این سؤال را بررسی خواهیم کرد.

واکنش به حضور قلعه نویی

سخنگوی باشگاه برای چندمین بار در این نشست به موضوع جانشینی فکری پاسخ داد و این بار درخصوص شایعه حضور قلعه نویی روی نیمکت آبی پوشان گفت: در جلسات هیئت مدیره صحبتی درباره تغییر کادر فنی نشده است. به طور طبیعی صحبتی هم درباره جانشینی او نشده است. تا امروز صحبتی درباره جانشینی او نشده است. نه کسی از لیست کادر فنی خارج شده و نه کسی اضافه شده است. کسانی هم که سابقه درخشانی در لیگ برتر دارند و به‌عنوان پیشکسوت استقلال افتخاراتی داشته‌اند، برای ما عزیز هستند.

هیچ بازیکنی جدا نمی‌شود

حجت نظری درباره فعالیت باشگاه در نقل و انتقالات و اینکه گفته می شود این باشگاه قرار نیست هیچ بازیکنی به خدمت بگیرد، گفت: خیر، اصلاً این طور نیست تا امروز تلاش کردیم با بازیکنان مدنظر فکری از طریق مددی و عبدیان صحبت کنیم. امیدواریم با کسانی که رایزنی شده موضوع به سرانجام برسد. ما دغدغه جذب بازیکن داریم و امیدواریم خیلی زود به نتیجه برسیم. بنا نیست بازیکنی از ما جدا شود تلاش می‌کنیم تمام بازیکنان را حفظ کنیم. از نظر کیفی بهترین تیم لیگ را داریم و تلاش می‌کنیم بعداز چند سال به قهرمانی که خواسته همه هواداران و جایگاه واقعی استقلال است دست پیدا کنیم.

با اتحاد آبی اخبار خوبی می‌شنوید

سخنگوی باشگاه استقلال در خصوص اینکه وی قبل از حضور در باشگاه یک استقلالی بود و حالا دستاوردش با حضور در تیم مدیریتی چه بوده همچنین عنوان کرد: انصافا در این مدت همه در حال تلاش بودند و اگر من امروز پشت تریبون ایستادند به خاطر تلاش همکاران رسانه‌ای باشگاه است. در کنار این موضوع در تلاش هستیم تا فعالیت‌های فرهنگی باشگاه را بهبود ببخشیم. ممکن است برخی مسائل در گذشته هم وجود داشته باشد ولی در تلاش هستیم تا نقاط ضعف را کمرنگ و نقاط قوت را پر رنگ کنیم. شاید برخی مواقع شایعات فضای رسانه‌ای حاصل تکثر تریبون‌هایی است که در حوره استقلال  فعالیت می‌کنند اما باید بگویم خوشحالم که از امروز خبر یک دقیقه ای در ساعت 4:44 در رسانه رسمی‌ باشگاه منتشر خواهد شد و هواداران اخبار صحیح باشگاه را از این طریق دریافت کنند.

در واقع قرار است اخبار به صورت مستقیم در اختیار هواداران قرار بگیرد تا هواداران از صحت و سقم آنها مطلع شوند. از نظر شخصی هم در تلاش هستم از ظرفیت‌های دیگر برای باشگاه استفاده کنم. امیدوارم منبعد هر وقت کاری انجام شد در موردش صحبت کنم نه اینکه از قبل بخواهم حرفی بزنم که هنوز به مرحله نهایی نرسیده باشد. مطمئنا  در هفته های پیش رو مطالب قابل توجهی را خواهید شنید.اگر با حمایت همه جانبه تمام کسانی که در استقلال ذینفع هستند اتحاد آبی ایجاد شود بدون شک به زودی شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود.

از بازیکنان و هواداران عذرخواهی می‌کنم

او درباره تلاش‌های باشگاه افزود: همه ما در حال تلاش هستیم تا شرایط باشگاه را بهتر کنیم. جا دارد از بازیکنان عزیز استقلال بابت مشکلات و ضعف‌هایی که در کار داشتیم عذرخواهی کنیم. از هواداران باشگاه پرافتخار استقلال به خاطر کمبودها عذرخواهی می‌کنم اما آنها باید باور کنند مشکلات زیادی وجود دارد که شبانه روز در حال تلاش هستیم. بخش زیادی از مشکلات مالی میراثی است که از قبل برای ما باقی مانده است. در این شرایط کرونا کار ما را سخت کرده اما ما در تلاش هستیم اوضاع را بهتر کنیم. از پیشکسوتان، مدیران پیشین، هواداران و ... خواهش می‌کنم همه همگام باشیم تا مشکلات را حل کنیم. هر کسی می‌تواند به ما کمک کند آن را از باشگاه استقلال دریغ نکند تا برای موفقیت تلاش کنیم.

هواداران بازیچه نشوند

سخنگوی باشگاه همچنین درباره اعتراض هواداران هم عنوان کرد: امروز آقای مددی در تمرین تیم حاضر شد و اعلام کرد مشکلات در حال حل شدن است. مطمئنا در روزهای آینده این مشکلات از پیش رو برداشته خواهد شد. هوادار باشگاه استقلال باید هوشیار باشد چون ممکن است برخی‌ها بخواهند از آب گل‌آلود ماهی بگیرند و خدای ناکرده هواداری که با نیت پاک تیمش را دوست دارد اسیر و بازیچه این دست افراد شوند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید