محمدصادق جوادی‌حصار، عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی گفت: این‌ها که ادعا می‌کنند در عمل پیروان رهبری هستند دیگر بیشتر از این نمی‌توانند پنهان کاری کنند و ناچار هستند، رسما هم اعلام کنند که تمایل ما به مشارکت حداقلی است.

از نگاه برخی اصولگرایان انتخابات در جمهوری اسلامی زینتی بیشتر نیست

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، محمدصادق جوادی حصار، فعال سیاسی اصلاح‌طلب، در خصوص اظهارات برخی اصولگرایان در رابطه با حضور حداقلی مردم در انتخابات گفت: از نگاه برخی از آنها اصلا انتخابات موضوعیتی ندارد و انتخابات در جمهوری اسلامی زینتی بیشتر نیست و نیم یا یک درصد جای بحث دارد. به نظر من این نگاه کاملا انحصارطلبانه، ضد توسعه و ضد مردمی است.

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی اضافه کرد: این ها که ادعا می کنند در عمل پیروان رهبری هستند با این سخنان حتما ادعاهای آنها تبدیل به یک ادعای غیرواقعی خواهد شد و دیگر بیشتر از این نمی توانند پنهان کاری کنند و ناچار هستند، رسما هم اعلام کنند که تمایل ما به مشارکت حداقلی است. در راستای نظر رهبری و نیاز کشور، مشارکت حداکثری باید مدنظر باشد.

جوادی حصار در پاسخ به اینکه در صورت پیروزی اصول گرایان در انتخابات ۱۴۰۰ وضعیت کشور به چه سمت و سویی خواهد رفت، عنوان کرد: باید ببینیم با چه برنامه ای می خواهند کشور را اداره کنند، اگر برنامه ریزی خوبی کنند و مشکلات کشور را بتوانند مدیریت کنند و از مرحله بحران در بیاورند و به سمت ثبات و توسعه اقتصادی سوق بدهند آینده بهتری خواهیم داشت. اما اگر خلاف این ثابت شود حتما آینده ما درخشان نخواهد بود چون بخش زیادی از انرژی ما صرف خنثی کردن و پرکردن چاله هایی است که بخاطر درگیری های داخلی بوجود می آید.

او در خصوص راهکار برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات نیز خاطرنشان کرد: نسخه ای که باید بپیچیم خنثی کردن نسخه ای است که از قبل پیچیده شده و کشور را به اینجا رسانده است. هر کاری که کردیم کشور به این مرحله رسیده، باید آن کار را نکنیم. لقمان را پرسیدند: «ادب از که آموختی از بی ادبان». اگر معتقدیم وضع کنونی وضع مناسبی نیست باید بررسی کنیم و ببینیم چه عواملی کشور را به اینجا رسانده است و آن عوامل را از بین ببریم.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید