شاهین بیانی، پیشکسوت استقلال می‌گوید استقلال در بازی برابر سپاهان فاز دفاعی و تهاجمی برنامه‌ای نداشت و در طول ۹۰ دقیقه جریان مسابقه نتوانست حمله خطرناکی را تدارک ببیند.

مدافعان استقلال خیلی راحت به بازیکنان حریف فرصت رسیدن به موقعیت خطرناک می‌دهند

به گزارش سلام نو، شاهین بیانی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به عملکرد استقلال در بازی‌های اخیر اظهار داشت: استقلال در بازی مقابل سپاهان بی برنامه بود و نتوانست از نظر تاکتیکی نمایش خوبی را به اجرا بگذارد و به همین دلیل این بازی را واگذار کرد.

وی افزود: استقلال در فاز دفاعی و تهاجمی برنامه‌ای نداشت و در طول ۹۰ دقیقه جریان مسابقه نتوانست حمله خطرناکی را تدارک ببیند.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: برای من که سال‌ها در پست مدافع برای استقلال بازی کردم جای سوال است که چرا مدافعان این تیم جایگیری درستی ندارند و خیلی راحت به بازیکنان حریف فرصت می‌دهند تا موقعیت خطرناک به دست آورند.

بیانی با اشاره به ضعف های استقلال در نیم فصل نخست لیگ برتر، تصریح کرد: در خط هافبک بازیکنان نه در توپ‌گیری موفق بودند و نه توانستند موقعیت‌سازی کنند. در نیم فصل کادر فنی استقلال باید یک بازیکن طراح جذب کنند.

وی با اشاره به چیدمان استقلال در دیدار مقابل سپاهان اصفهان، تاکید کرد: «مسعود ریگی» یکی از بهترین هافبک‌های دفاعی فوتبال ایران است و «محمود فکری» نباید او را در بازی مقابل سپاهان که جنگ هافبک‌ها بود نیمکت‌نشین می‌کرد.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت:  فکری روزهای سختی را تجربه می‌کند و اگر می‌خواهد از این بن بست فنی رهایی یابد باید کادر فنی‌اش را تقویت کند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید