سجاد آقایی، مهاجم باشگاه استقلال به علت آنکه زمان تمرین روز گذشته را به او اطلاع نداده بودند، به شدت ناراحت است و گفت از این تیم خواهد رفت.

با این شرایط دیگر در استقلال نخواهم ماند

به گزارش سلام نو به نقل از همشهری‌آنلاین، سجاد آقایی درباره عدم حضور در تمرین روز گذشته استقلال و کامنت زیر صفحه رسمی باشگاه اظهار کرد: من تا دیروقت بیدار بودم و پیگیری کردم تا در گروه بازیکنان زمان تمرین را اعلام کنند، چون هر شب اعلام می‌کردند. همان موقع هم به یکسری از بازیکنان زنگ زدم و پیگیر بودم اما خبری نشد و به آنها هم نگفته بودند. ولی بعد متوجه شدم که تمرین بوده و به من نگفتند! ظاهراً به تک‌تک بازیکنان زنگ زدند و به من زنگ نزدند! نمی‌دانم که دلیلش چه بود ولی با این شرایط دیگر من در استقلال نمی‌مانم و جدا می‌شوم.

مهاجم استقلال اضافه کرد: پیشنهاد دارم و نمی‌خواهم که در استقلال بمانم. من با سرمربی تیم صحبت کردم و گفتم که می‌خواهم جدا شوم. ایشان به من گفتند که وقتی به یک تیم دیگر بروم، خوب کار می‌کنم و به ایشان هجمه وارد می‌شود که چرا از آقایی استفاده نکردی! من هم به ایشان گفتم که اگر اینطور است پس در همین ‌جا بمانم و بهترین عملکردم را برای تیم بگذارم. سرمربی در این خصوص به من گفت که در تیم مهاجم زیاد وجود دارد و نمی‌تواند از من استفاده کند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید