سرپرست مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس ساوه درباره جزئیات برخورد مرگبار پنج دستگاه خودرو در محور قدیم ساوه - تهران توضیح داد.

تصادف خونین در محور ساوه-تهران/ ۶ نفر فوت کردند

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، بر اثر برخورد پنج دستگاه خودرو در محور قدیم ساوه - تهران ۶ نفر جان خود را از دست داده و ۳ نفر راهی بیمارستان شدند.

سرپرست مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس ساوه در بیان جزئیات این خبر گفت: در آخرین روز بهمن ماه سال جاری در ساعت ۱۶:۳۲ دقیقه مرکز ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس شهرستان ساوه گزارشی از برخورد پنج دستگاه خودرو در محور جاده قدیم ساوه-تهران تقریبا ۱۰ کیلومتری شهر مامونیه دریافت می‌کند.

بهرام صیدی افزود: خودروهای برخورد کرده شامل سه دستگاه پراید با یک دستگاه پژو و یک دستگاه کامیون خاور بوده که بلافاصله دو تیم عملیاتی اورژانس‌های ۱۱۵ شهر صنعتی کاوه و مامونیه به محل حادثه اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه تیم‌های عملیاتی سریعا تریاژ و اقدامات اولیه درمان پیش بیمارستانی را برای مصدومان این حادثه انجام می‌دهند خاطرنشان کرد: متاسفانه در این حادثه شش نفر به علت شدت جراحات وارده در همان لحظه‌های اولیه تصادف در دم جان باخته بودند و سه نفر از حادثه دیدگان این تصادف بعد از دریافت اقدامات اولیه درمان پیش بیمارستانی توسط تیم‌های عملیاتی جهت ادامه درمان به بیمارستان شهید مدرس ساوه منتقل می‌شوند.

به گفته پلیس و در بررسی کارشناس پلیس راه علت این سانحه تجاوز به چپ از سوی راننده خودروی پژو پارس نسبت به خودروهای دیگر خودروها اعلام شد

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید