هنگامی که محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات جمله‌ای از امام خمینی(ره) درباره کاخ سفید و کرملین می‌گفت شاید فکرش را هم نمی‌کرد که یک جمله آن هم از بنیانگذار انقلاب اسلامی برایش ایجاد حاشیه کند.

اصولگرایان به دنبال انتقام از آذری جهرمی / وزیر جوان در مظان کاندیداتوری ۱۴۰۰

به گزارش سلام نو، شرق نوشت: اصولگرایان به‌دنبال انتقام از آذری‌جهرمی هستند. نقد وزیر ارتباطات به رئیس مجلس گویا برای آنها خیلی گران تمام شده است. آنها که او را تهدید کرده بودند اگر از قالیباف عذرخواهی نکند، او را به مجلس می‌کشانند؛ حالا خبر از تشکیل پرونده قضائی علیه او داده‌اند.

آذری‌جهرمی قبلا بابت عدم اعمال فیلترینگ بر اینستاگرام و برخی موارد دیگر از جمله شکایت تعدادی طلبه احضار شده بود. گویا در آزادی بیان و نقد فقط برخی چهره‌ها یا وابستگان به جریانی خاص مصونیت دارند. شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های اصولگرا هر روز مملو از فضاسازی و حمله و هتاکی به دولت، شخص رئیس‌جمهوری و... است اما دیده نشده که احدی احضار شود، اما یک نقد بر سفر رئیس مجلس منجر به شکل‌گیری پرونده قضائی می‌شود.

اخیرا با احضار آذری‌جهرمی ازسوی دادسرای فرهنگ و رسانه و نیز کشانده‌شدن به مجلس برای پاره‌ای توضیحات، این پرسش مطرح شده است که شاید آذری‌جهرمی از سوی برخی از این افراد به‌عنوان رقیب انتخاباتی برای دولت آینده تلقی شده است. این در حالی است که او بارها تأکید کرده که برنامه‌ای برای شرکت در انتخابات آینده را ندارد.

واکنش دو نماینده مجلس ـ‌توانگر و شجاعی‌ـ در کنار حملات طیف موسوم به حامیان قالیباف به وزیر ارتباطات که تنها در یک جمله اشاره کرده بود به بحث استقلال در قبال کاخ سفید و کاخ کرملین، حکایت از آن دارد که همچنان «محمدجواد آذری‌جهرمی» در مظان کاندیداتوری برای ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ قرار دارد.

برخی هم معتقدند که سخن آذری‌جهرمی بهانه خوبی به اصولگرایان و مجلس داده تا رفتار ناشیانه، غیرحرفه‌ای و هیجان‌زده خود را در ماجرای سفر قالیباف و حواشی دیدار با پوتین تبدیل به «دق‌دلی» کرده و همه «کاسه کوزه‌ها» را بر سر محمدجواد آذری‌جهرمی بشکنند و خالی کنند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید