محمد مومنی، پیشکسوت استقلال می‌گوید یک فوتبالیست باید خیلی کوته‌بین باشد که ارزش جایگاه خود را نداند و به خاطر غذا تیم را به هم بریزد.

فکری به تنهایی از پس مشکلات استقلال برنمی‌آید / تغییر سرمربی بردن تیم به سرازیری سقوط است

به گزارش سلام نو، محمد مومنی، مهاجم اسبق تیم استقلال، در گفت‌وگو با برنا درباره شرایط استقلال اظهار داشت: محمود فکری از نظر من فرد شایسته‌ای برای هدایت استقلال است و نباید همه مشکلات این تیم و کمبودها را گردن او بیندازیم. یکی از مشکلاتی که فکری در استقلال دارد تنهایی او روی نیمکت است. البته نیمکت استقلال شلوغ است اما کسی که بتواند به فکری کمک کند و در بزنگاه‌ها به داد او برسد را روی نیمکت این تیم نمی‌بینیم. فکری از ابتدای فصل تاکنون زحمات زیادی برای استقلال کشیده تا تیم موفق باشد اما او به تنهایی از پس مشکلات استقلال برنمی‌آید و باید یک جریانی در تیم ایجاد شود تا به او کمک کند.

او ادامه داد: برخی افراد در استقلال هستند که از نام و اعتبار این تیم بیشترین بهره را می‌برند اما خودشان هیچ کارآیی برای استقلال ندارند. این افراد هم روی نیمکت حضور دارند هم در بین بازیکنان و باعث شده‌اند اتحاد تیمی از استقلال دور شود.

مومنی در پاسخ به اینکه چرا روند نزولی استقلال از دربی آغاز شد؟ افزود: استقلال از نظر فنی روند نزولی نداشت و تا همین هفته پیش صدرنشین بود. به نظر من استقلال بعد از بازی با نساجی و اتفاقاتی که رخ داد به سپاهان باخت. خیلی سخیف و زشت است که بازیکن تیم بزرگی مثل استقلال، که میلیاردی پول می‌گیرد، بیاید و مقابل دوربین‌ها و خبرنگاران درباره غذا حرف بزند. یک فوتبالیست باید خیلی کوته‌بین باشد که ارزش جایگاه خود را نداند و به خاطر غذا تیم را به هم بریزد. متاسفانه برخی از بازیکنان به راحتی صاحب پیراهن تیمی مثل استقلال می‌شوند اما چون بلد نیستند آن را حفظ کنند خیلی زود جایگاه‌شان را از دست می‌دهند.

بازیکن اسبق استقلال درباره شائبه کم کاری بازیکنان آبی‌پوش در دیدار مقابل سپاهان گفت: هرگز این حرف را نمی‌پذیرم. بازیکنان استقلال کم کاری نکردند بلکه به دلیل حاشیه‌های پیرامون تیم تمرکز نداشتند. همان‌هایی که بعد از بازی با نساجی تیم را به حاشیه بردند و علیه باشگاه و کادر فنی حرف زدند در بازی با سپاهان تمرکز نداشتند و با عملکرد ضعیف‌شان باعث شدند استقلال بازی حساس فصل به سپاهان را ببازد.

مومنی درباره اینکه چرا فکری با بازیکنان حاشیه‌ساز برخورد نکرده؟ افزود: فکری به دلیل روح بزرگش و قلب پاکی که دارد به‌خاطر منفعت استقلال، کسانی را که علیه او حرف زدند در بازی با سپاهان نیمکت‌نشین نکرد. در واقع فکری نمی‌خواست به‌دلیل خصومت شخصی به منافع استقلال لطمه بزند اما متاسفانه برخی بازیکنان این موضوع را درک نکردند و برداشت دیگری از رفتار سرمربی استقلال داشتند.

پیشکسوت استقلال درباره تغییر کادر فنی این تیم گفت: مدیران باشگاه اگر می‌خواهند استقلال به روز سیاه بنشیند و همین جایگاهی که الان دارد را هم از دست بدهد سرمربی را تغییر دهند. فکری با اتفاقاتی که در نیم فصل اول رخ داد باتجربه‌تر شده و بیشتر رشد خواهد کرد. تغییر سرمربی بردن تیم به سرازیری سقوط است و هر سرمربی هم بیاید برای موفق نشدن توجیهات زیادی دارد. خوشبختانه هیات مدیره هم فکری را ابقا کرده و به نظر من در نیم فصل دوم شاهد استقلال متفاوتی خواهیم بود.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید