یک کارشناس اقتصادی درباره وضعیت بورس در روزهای آینده گفت: بازار سرمایه در دو هفته آینده به خیال دلار بالاتر، رشد خواهد داشت.

پیش‌بینی بورس برای شنبه ۲۵ بهمن ۹۹

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، صادق الحسینی در صفحه شخصی اینستاگرام خود به صورت زنده به سوالات مخاطبان پاسخ داد و بازارهای بورس، طلا، ارز، مسکن و خودرو را تحلیل کرد. 

وی در ابتدا درباره وضعیت بازار ارز گفت: پیش از این گفته بودم که قیمت دلار به ۲۰ هزار تومان می‌رسد و همچنان هم به این حرف اعتقاد دارم اما این کاهش قیمت هیچ وقت طولانی مدت نخواهد بود. اگر دلار به زیر ۲۰ هزار تومان هم برسد، صنعت و تولید داخل متضرر می‌شود. 

در ادامه الحسینی وضعیت بازار سرمایه در دو هفته آینده را اینگونه توصیف کرد که این بازار به خیال دلار بالاتر، رشد خواهد داشت. همچنین، بورس در دو سه هفته آینده ممکن است معادل ۱۰ تا ۱۵ درصدی داشته باشد. 

این کارشناس اقتصادی درباره بازار مسکن نیز گفت: این بازار افزایش قیمت نخواهد داشت و حباب آن به خصوص در شهرهای بزرگ و شمالی که سرمایه گذاری بیشتری در آن‌ها شکل گرفته است، ۲۰ تا ۳۰ درصد مسکن کاهش قیمت پیدا می‌کند. 

وی افزود: بازار خودرو بیشترین حباب را در مهرماه داشت که ترکید و این بازار کاهش بیشتری هم خواهد داشت.  اکنون به خرید خودرو توصیه نمی‌کنم اما زمانی که دلار به زیر ۲۰ یا ۲۰ هزار تومان رسید خودرو بخرید زیرا، حباب آن می‌ترکد.  

الحسینی در پایان سخنانش بیان کرد: طلای داخلی در دو هفته آینده حباب می‌گیرد.

کد خبرنگار: ۱۳
۵دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • IR ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
    1 2
    پیشنهاد می کنم ۱ ساعت معاملات برای عدم تداخل با اذان ظهر و نماز و تکریم نماز از ساعت ۸:۱۵ تا ۱۱:۴۵ تعیین گردد ۲ برای بی اثر کردن بازارهای جهانی با بازار داخلی تعطیلی بورس برای روز یکشنبه باشد چرا که روزهای یکشنبه بازار ایران شرطی شده و در بازار اخلال ایجاد می کند ۳ دامنه نوسان را در زمان رکود و عرضه منفی ۲ و مثبت ۷ قرار دهید تا بازار متعادل شود و بصورت ناگهانی و عمیق سقوط نکند و در زمان افزایش قیمت و تقاظا های نجومی دامنه منفی ۷ و مثبت ۳ نه اینکه بدون در نظر گرفتن سلامتی افراد دامنه ۵ شده ۱۰ برای ۶ ماه و بصورت ناگهانی و در زمان تعطیلی بازار دامنه شده مجددا ۵ که این تغییر دامنه فقط به نفع رانتی ها انجام شده است و خلاف قانون ۴ ناظر بورس خواب نباشد و بدون تبعیض نسبت به شرکتها قانون را اجرا و نظارت کند و اگر توجه نمی شود مدعی العموم بدون فوت وقت اجازه حذف ایشان را داشته باشد
  • نامی IR ۲۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
    2 2
    یعنی کلا اعتماد رو از بین بردند خیلی ها با ضرر خارج شدند و رفتند سمت ارز دیجیتال .
  • Z IR ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۴
    1 0
    اکثر مردم که از اول سال وارد بورس شدند در ضررهای ۶۰ الی ۷۰ درصدی هستن و قرار نیست با ضرر خارج بشن . مگر آن دسته از مردم بیچاره ای که علم بورسی نداشتن و با جو هیجانی که از طرف دولتی ها و حقوقی های بی انصاف ایجاد شده بود با ضرر از این بازار خارج شدن ..

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید