نسیم ادبی بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون که این روزها در غم از دست دادن همسرش روزگار سپری می کند با حضور در برنامه تلویزیونی از جزئیات سرطان همسرش ابراهیم اثباتی گفت.

توضیحات نسیم ادبی در خصوص سرطان و مرگ همسرش / فیلم

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، نسیم ادبی بازیگر سینما وتلوزیون کشورمان از پشت پرده بیماری سرطان همسرش ابراهیم اثباتی گفت .او در جریان یک گفت و گوی تصویری اینطور بیان کرد: همسرم می دانست که 4 سال بیشتر زنده نخواهد ماند.

ابراهیم اثباتی کیست؟

ابراهیم اثباتی نوازنده تنبور و دیوان و آهنگساز در سال ۱۳۵۰ به دنیا آمد. او کار موسیقی را در سال ۶۴ با یادگیری ساز تنبور آغاز کرد. اثباتی در این مسیر به فراگیری سازهای دیگری همچون سه تار، تار، عود، دیوان و دف و نیز پژوهش در زمینه ی تئوری موسیقی و آهنگسازی پرداخت.

ابراهیم اثباتی فعالیت در حوزه ی موسیقی تئاتر را از سال ۷۳ آغاز کرد و سابقه ی آهنگسازی نمایش های زیادی را در کارنامه ی خود دارد. او چندین موسیقی فیلم نیز ساخته بود.

او در سال ۱۳۸۰ با جمعی از هنرمندان و نوازندگان نخبه اقدام به تأسیس گروه وصل صوفیان نمود که حاصل آن اجرای کنسرت‌ های متعدد در داخل و خارج از کشور بود.

ماجرای آشنایی نسیم ادبی با همسرش

نسیم ادبی و ابراهیم اثباتی در سال ۸۸ با یکدیگر ازدواج کردند. ادبی در سال ۹۵ در مصاحبه ای درباره ی نحوه ی آشنایی خود با همسرش گفته بود: «برای بازی در تئاتر «شمس پرنده» به کارگردانی خانم پری صابری دعوت شدم و ابراهیم هم برای ساخت موسیقی در همان تئاتر همکاری داشت و آشنایی اولیه‌مان به این صورت شکل گرفت. مدتی گذشت و قرار شد تئاتر «آنتیگونه» به کارگردانی خانم صابری در ایتالیا روی صحنه برود و من و آقای اثباتی در این سفر کاری همسفر شدیم که همین سفر باعث شد بیشتر یکدیگر را بشناسیم. آشنایی‌مان به سال ۸۰ برمی‌گردد و هفت سال است که با هم ازدواج کرده‌ایم.»

نسیم ادبی در این مصاحبه همسر خود را فردی معاشرتی، خونگرم، حمایتگر و خانواده دوست توصیف کرده و گفته بود اعتقاداتی دارد که همواره به آن ها پایبند است.

ابراهیم اثباتی نیز درباره ی همسر خود گفته بود: «من هرقدر بیشتر با نسیم معاشرت و رفاقت داشتم بیشتر حس می‌کردم او مرا از نظر عاطفی و روحی کامل می‌کند. هیجاناتی در روح نسیم وجود دارد که فکر می‌کنم اصلا دلیل موفقیتش در بازیگری هم همین هیجانات باشد. این شور و شوق و هیجان برای من که شاید سکون بیشتری دارم خیلی پرکشش بود. احساس کردم می‌توانیم مکمل یکدیگر باشیم و خدا را شکر باهم هماهنگ شدیم.»

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید