مهدی صبایی بازیگر سریال‌ «بدون شرح» امروز چهارشنبه ۲۲ بهمن مهمان برنامه «شما و سحر» می‌شود، این برنامه ساعت ۱۷:۳۰ به وقت تهران از شبکه سحر پخش خواهد شد.

بازیگر «بدون شرح» مهمان شبکه سحر می شود

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، مهدی صبایی بازیگر سینما و تلویزیون با حضور در برنامه «شما و سحر» کانال آذری با مخاطبان این کانال در کشور آذربایجان سخن می‌گوید.

صبایی متولد سال ۱۳۴۵ در تهران است. شروع بازیگری او در سال ۱۳۷۵ با بازی در فیلم «سلطان» با کارگردانی مسعود کیمیایی رقم خورد.

او این سال‌ها در مجموعه‌های تلویزیونی مختلفی از جمله «دلدادگان»، «سرنوشت»، «پاهای بی قرار»، «رنگ خاک»، «قرارگاه مسکونی»، «میکائیل»، «خداحافظ بچه» به ایفای نقش پرداخته است. «روزگار جوانی» و «بدون شرح»، از جمله سریال‌هایی است که مردم نقش او را به یاد دارند.

صبایی این شب‌ها نیز مجموعه «آینه‌های نشکن» را روی آنتن کانال آذری شبکه سحر دارد.

تجدید خاطره با آثار و کارهای هنری گذشته این بازیگر و مرور اخبار و تحولات جشنواره فیلم فجر امسال، از جمله بخش‌های گفتگو با مهدی صبایی و بخش اول برنامه «شما و سحر» خواهد بود.

پس از این بخش «سیز و سحر» با پاسخ به درخواست‌ها و سوالات مخاطبان آذری و معرفی تازه‌های کانال و شبکه به پایان می‌رسد.

«شما و سحر» چهارشنبه ۲۲ بهمن ساعت ۱۷:۳۰ به وقت تهران با اجرای رامتین امن گستر و دستیار تهیه سهیل مسچی در مدت زمان ۴۵ دقیقه روی آنتن کانال آذری شبکه سحر می‌رود.
معصومه ظهیر تهیه کننده این برنامه است.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید