برنامه اجراهای سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر که به صورت مجازی برای مخاطبان پخش خواهد شد، در قالب جدول منتشر گردید.

انتشار جدول جشنواره موسیقی فجر

به گزارش سلام نو به نقل از مهر به نقل از روابط عمومی سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر، با اعلام دبیرخانه جدول اجراهای سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر منتشر و بسترهای پخش مجازی این جشنواره معرفی شدند.

بر اساس جدول منتشرشده، ۴۳ گروه موسیقی در بخش‌های موسیقی دستگاهی، نواحی، کلاسیک، بین‌الملل، ارکسترال، تلفیقی با ۵۷ اجرا در سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر حضور دارند‎.

طبق تصمیم ستاد برگزاری جشنواره موسیقی فجر و با توجه به شرایط بیماری کرونا و محدودیت های حضور مخاطبان در سالن های اجرای موسیقی و به جهت همراهی با مصوبات ستاد ملی کرونا ، اجراهای این دوره جشنواره مجازی پخش می شود.

بر همین اساس دبیرخانه جشنواره موسیقی فجر ضمن انتشار جدول این رویداد هنری، سایت های جشنواره موسیقی فجر، انجمن موسیقی ایران و تیوال را به عنوان بسترهای پخش مجازی جشنواره معرفی کرده و مخاطبان می توانند براساس زمان بندی مشخص شده در جدول، به صورت رایگان اجراهای صحنه‌ای سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر را مشاهده کنند.

سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر چهارم اسفند، همزمان با آخرین شب پخش اجراها در فضای مجازی، با معرفی برگزیدگان بخش رقابتی، جایزه موسیقی و رسانه، جایزه ترانه به کار خود پایان می دهد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید