کاربران فضای مجازی به توییت های متناقض مهناز افشار که برای مردم ایران واکسن‌های خارجی را مطالبه کرده بود واکنش نشان دادند.

واکنش تند کاربران توییتر به حرف‌های مهناز افشار درباره واکسن کرونا
به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، چندی پیش با داغ شدن تب تولید واکسن کرونا و اتمام آزمایش انسانی آن در کشورهای خارجی، مهناز افشار یکی از بازیگران ایرانی که به خارج از کشور مهاجرت کرده، برای مردم ایران واکسن‌های خارجی را مطالبه کرد و نسبت به ممنوعیت برخی از واکسن‌های خارجی در ایران واکنش نشان داد. او در توئیت خود در پاسخ به سوال مخاطبش عنوان کرد که واکسن کرونا را تزریق کرده است.

این موضوع در حالی اتفاق افتاد که اولویت تزریق واکسن حتی در کشورهای خارجی نیز برای کادر درمان است و مردم عادی هنوز این واکسن را تزریق نکرده اند. به نظر می‌رسید این پاسخ فقط یک جریان انحرافی فکری برای منحرف کردن اذهان مردم بود.

افشار مدتی پس از آن در توئیتی نوشت که هنوز نوبت تزریق واکسن به او نرسیده و اولویت تزریق واکسن با سالمندان است. این تناقض گویی‌ها و تظاهرها برای کاربران توئیتر چالش برانگیز بود و آن‌ها را با ابهاماتی رو به‌رو کرد.

یکی از کاربران این موضوع را برای افشار به اشتراک گذاشت و از او خواست درباره این رفتار ضد و نقیضش توضیح دهد. این بازیگر معروف در پاسخ به مطالبه این مخاطب عنوان کرد که به دلیل کلافگی اظهار کرده که واکسن را دریافت کرده و این گفته‌های او صحت ندارد.

در ادامه توئیت منتشر شده توسط افشار را مشاهده می‌کنید:

ادعاهای متناقض مهناز افشار

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید