جمعی از نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز برای دعوت از سیدابراهیم رییسی با هدف شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ از دیگر نمایندگان امضا جمع کردند.

جمع آوری امضا در مجلس برای نامزدی رییسی در انتخابات ۱۴۰۰

به گزارش سلام نو به نقل از همشهری، ‌جمعی از نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز برای دعوت از آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی با هدف شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ از دیگر نمایندگان امضا جمع کردند.

یک منبع مطلع به همشهری‌ خبر داد بانی این دعوتنامه و جمع آوری این امضاها، حسین جلالی نماینده رفسنجان و انار در مجلس است و تاکنون ۴۰ نفر از نمایندگان که عمدتا از اعضای جبهه پایداری هستند آن را امضا کرده‌اند.

برخی نمایندگان اصولگرای مجلس به این نوع دعوت و امضا جمع کردن برای حضور یک شخص در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ اعتراض کرده و معتقدند ورود مجلس به این صورت در انتخابات آینده باعث انشقاق بین نمایندگان و طیف‌های مختلف اصولگرا می‌شود و فضای سیاسی کشور را دچار آشفتگی می‌کند.

جلالی از منتقدان همیشگی دولت و رئیس جمهوری در مجلس و رئیس دفتر مرحوم آیت‌الله مصباح یزدی نیز بوده است. جلالی پیش از این پیشنهاد ختم روزانه قرآن کریم از سوی نمایندگان در مجلس را مطرح کرده بود که این پیشنهاد حواشی زیادی در فضای سیاسی کشور ایجاد کرد و واکنش‌های متعددی همراه داشت.

کد خبرنگار: ۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید