پژمان جمشیدی در نشست پرسش و پاسخ فیلم «خط فرضی» به کارگردانی فرنوش صمدی در واکنش به درگذشت دو فوتبالیست قدیمی، گفت: فوت علی انصاریان برایم یک تلنگر بود.

خبر فوت انصاریان را که شنیدم،به خودم لرزیدم

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، نشست پرسش و پاسخ فیلم «خط فرضی» به کارگردانی فرنوش صمدی شنبه، ۱۸ بهمن ماه در سینمای رسانه در برج میلاد برگزار شد و این فیلمساز درباره اولین تجربه سینمایی‌اش ضمن تسلیت برای درگذشت دو فوتبالیست قدیمی و آرزوی روزهایی بهتر برای مردم گفت: این فیلم اولین اپیزود از سه گانه‌ای است که قصد دارم درباره دروغ، پنهان‌کاری، عذاب وجدان و مکافاتی که انسان از دروغ دچارش می‌شود، بسازم. اینها از مضامینی هستند که قصد داشتم در این فیلم مطرح کنم. طرح فیلمنامه بعدی‌ام نیز درباره مردی‌ است که دروغ گفته اما بازهم با محوریت زنان است.

او افزود: من قصد نقد شخصیت یا مسئله‌ای را در این فیلم نداشتم و نمی‌خواستم فیلم را هم ایرانیزه کنم. اما دغدغه مهم برایم همین حرف نزدن آدمها با همدیگر است. ثابت شده است، قصه جدیدی وجود ندارد و سعی کردم قصه ای را از منظر خودم به یک ماجرای حتی تکراری روایت کنم.

در این نشست پژمان جمشیدی از بازیگران این فیلم نیز ابتدا درگذشت مهرداد میناوند و علی انصاریان را تسلیت گفت و افزود: ابتلای من به کرونا شایعه بود و خدا را شاکرم که در سلامت کامل به سر می‌برم. گاهی فکر می‌کنم که خوابم و منتظرم از رویا بیدار شوم و ببینم همه چیز خوب است و به روال سابق بازگشته‌ایم.

در ادامه به بازی او و کلا بازیگری اش در سینما انتقاد شد که در واکنش به این موضوع آزیتا حاجیان دیگر بازیگر این فیلم "نقد را منصفانه نداست."
جمشیدی خودش  در این باره گفت: من قصد مظلوم نمایی و عرفانی ندارم ولی انقدری که شما فکر می کنید، برایم دیده شدن ارزش ندارد. نه فوتبال و نه بازیگری را برای دیدن شدن انتخاب نکردم. در این چند سال نقد شخصی از من منتشر نشده بود و چند روز پیش دوستی به من گفت صفحه‌ای را ببینم که نقد خوبی از کار من نوشته شده و بلافاصله بعد از آن ، خبر فوت علی انصاریان را دیدم که برای من یک تلنگر بود و به خودم لرزیدم. من فقط برای سرگرمی کار می کنم.

در این نشست آزیتا حاجیان هم در پاسخ به سوالی که چرا که در سینما کم کار شده است؟ گفت: من و دوستان هم نسل من در سنی هستیم که دیگر نمی‌توانیم برای داستان فیلمنامه‌ها نقش درخشان و محوری داشته باشیم. این اتفاقی طبیعی است و ادامه کار برای جوان هاست.
در این باره سحر دولتشاهی افزود: ای کاش در سینمایی بودیم که برای این سنین نقش هایی نوشته می‌شد تا از حضور بازیگرانی مثل آزیتا حاجیان بیشتر استفاده می شد.
در بخشی دیگر حاجیان همچنین در پاسخ به سوالی درباره اینکه چطور می شود با یک فرد دروغگو زندگی کرد همانطور که در فیلم دیده می‌شود، گفت: سالهاست این روند در ایران ادامه دارد و در ابعاد بزرگتر و جدی‌تر اتفاق می‌افتد، پس چندان نشدنی نیست.
این نشست بدون حضور علی مصفا تهیه کننده فیلم برگزار شد.
انتهای پیام

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید