سیر از گیاهان پرخاصیت است که در صنعت دارویی و غذایی کاربرد فراوانی دارد، برای از بین بردن عفونت کل بدن باید این گیاه پرخاصیت را به مدت دو ماه به صورت ناشتا مصرف کرد.

از بین بردن عفونت و قارچ بدن با سیر

به گزارش سلام نو به نقل از بهداشت نیوز،  از زمان گذشته همواره گفته شده است که سیر خواص دارویی و پزشکی فراوانی دارد و آنتی‌بیوتیکی بسیار قوی محسوب می‌شود که سرشار از آنتی‌اکسیدان است و با بسیاری از بیماری‌ها و عفونت‌ها مبارزه می‌کند. بهترین زمان برای مصرف این ماده مفید صبح و با شکم خالی است.

این مرد که به مدت ۲ ماه به طور ناشتا هر روز صبح با شکم خالی یک حبه سیر می‌خورد، بعد از دو ماه متوجه شد که عفونت‌های باکتریایی و قارچی موجود در بدن او بهبود یافته است. پزشکان بعد از معاینه او به این نتیجه رسیدند که سیستم ایمنی بدن او در چند هفته گذشته به صورت چشمگیری تقویت شده بود.

گفته می‌شود که سیر را به صورت ناشتا میل کنید تا مواد مغذی موجود در آن بتواند به بهترین شکل به بدنتان جذب شود. سیر سبب کاهش فشار خون می‌شود و می‌توان آن را بهترین دارو برای کاهش فشار خون در نظر گرفت که هیچ اثر جانبی بر سلامتی ندارد.

از طرف دیگر سیر از تورم و التهاب جلوگیری می‌کند و بهترین دارو برای افرادی است که از آرتروز و التهاب‌های مفصلی رنج می‌برند. نتایج مطالعات متعددی نشان داده است که خوردن سیر به طور ناشتا می‌تواند دردهای مفصلی و دردهای ناشی از آرتروز را به طور چشمگیری کاهش دهد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید