جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا با انتشار پیامی توییتری نوشت: میلیون‌ها شهروند آمریکایی به‌دلیل شیوع ویروس جدید کرونا بیمار شدند.

بایدن از بیکار شدن میلیون‌ها آمریکایی در دوران کرونا خبر داد

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، «جو بایدن» رئیس‌جمهور کنونی آمریکا در پیامی از بیکار شدن تعداد بی‌شماری از شهروندان این کشور خبر داده است.

بایدن با انتشار پیامی توییتری نوشت: «با شیوع کرونا میلیون‌ها آمریکایی بدون آنکه خود مقصر باشند، شغل، حقوق و احترام خود را از دست دادند.»

بایدن: در دوران کرونا میلیون‌ها آمریکایی بیکار شدند

امروز (یکشنبه) یک مرکز واکسیناسیون در شهر لس آنجلس آمریکا پس از هجوم معترضان و به‌دلیل مسدود کردن ورودی این مرکز تعطیل شد.

آمریکا واکسیناسیون کرونا را با دو واکسن تولید داخل فایرز و مدرنا آغاز کرده است هر چند گزارش‌های مختلف از عوارض خطرناک این دو واکسن، بُعد ایمن‌سازی آن‌ها را زیر سوال برده است. در مجموع ۵۵ آمریکایی پس از واکسیناسیون علیه ویروس کرونا با واکسن‌های فایرز و مدرنا جان خود را از دست داده اند.

بر اساس اعلام دانشگاه جان هاپکینز، بیش از ۲۶ میلیون مورد ابتلا به کرونا تاکنون در آمریکا شناسایی شده که از این تعداد بیش از ۴۵۰ هزار نفر جان خود را از دست داده‌اند. آمریکا نه در مهار کرونا کارنامه قابل اتکایی دارد و نه در واکسیناسیون ایمن مردم.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید