مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان درباره میزان خسارت زمین لرزه چهار و ۹ دهم ریشتری در مرز هرمزگان با کرمان توضیح داد.

میزان خسارت زلزله ۴.۹ ریشتری در مرز هرمزگان و کرمان

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا،مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: زمین لرزه چهار و ۹ دهم ریشتری شامگاه امروز موجب ترک خوردگی برخی منازل در منطقه کوهشا احمدی شهرستان حاجی آباد و بخش رودخانه رودان شد.

مهرداد حسن زاده شامگاه یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: گزارشی توسط دهیاران،‌ تیم‌های ارزیاب و بخشداران و فرمانداران این ۲ شهرستان از بروز خسارت در سایر روستاهای ۲ شهرستان رودان و حاجی آباد واصل نشده است.

وی ادامه داد: بررسی‌های از وضعیت منطقه اثر این زمین لرزه با توجه به بزرگی آن همچنان ادامه دارد و تیم‌های ارزیاب همچنان در حال کار هستند.

زمین لرزه ای به بزرگی چهار و ۹ دهم ریشتر مرز هرمزگان با کرمان را به لرزه در آورد، این زمین لرزه  امروز در ساعت ۱۹ و ۳۴ دقیقه و ۳۴ ثانیه در عمق ۲۱ کیلومتری زمین به وقوع پیوست.

کانون زمین لرزه چهار و ۹ دهم ریشتری در فاصله ۳۰ کیلومتری فاریاب استان کرمانُ ۳۵ کیلومتری شهر سرگز و ۵۴ کیلومتری شهر زیارتعلی در هرمزگان قرار داشت

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید