محمدحسین کفراشی، مدیر کل ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات آموزش‌وپرورش گفت: دریافت وجه از اولیاء برای کمک به مدرسه هیچ توجیه قانونی ندارد.

گرفتن پول به بهانه کارنامه دانش‌آموزان ممنوع است

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، محمدحسین کفراشی، مدیر کل ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات آموزش‌وپرورش گفت: با مجازی شدن آموزش مدارس، هیچ فوق‌برنامه‌ای در مدارس ارائه نشده است بنابراین دریافت وجه از اولیاء برای کمک به مدرسه هیچ توجیه قانونی ندارد.

او تأکید کرد: خانواده‌ها در صورت موافقت می‌توانند به‌صورت اختیاری به مدرسه فرزند خود کمک کنند، اما دریافت وجه اجباری غیرقانونی است.

مدیرکل ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات آموزش‌وپرورش افزود: خانواده‌ها در صورت مشاهده می‌توانند به دفاتر رسیدگی به شکایات و تخلفات در ادارات آموزش‌وپرورش مراجعه و موضوع را گزارش کنند و یا با ورود به سامانه shekayat.medu.ir شکایت خود را ثبت کنند تا با متخلفان برخورد شود.

کفراشی تصریح کرد: توزیع کارنامه دانش آموزان از امروز آغاز شده است و دانش آموزان ابتدایی امروز کارنامه‌های خود را دریافت کردند. توزیع کارنامه‌های دانش آموزان دوره اول و دوم متوسطه به ترتیب از فردا و پس‌فردا آغاز خواهد شد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید