عبدالعلی علی‌عسگری، رئیس سازمان صدا و سیما در جلسه امروز هیئت وزیران به ریاست رئیس‌جمهور حضور نداشت.

رئیس سازمان صداوسیما به جلسه امروز هیئت وزیران دعوت نشد

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، در جلسه صبح چهارشنبه هیئت وزیران که به ریاست حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی برگزار شد عبدالعلی علی عسگری رئیس سازمان صدا و سیما حضور نداشت. علت این غیبت عدم ارسال دعوتنامه از سوی دفتر هیئت دولت برای علی عسگری عنوان شده است.

هفته گذشته در یک برنامه تلویزیونی به نام «زاویه» که از شبکه چهار سیما برگزار شد، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد جهان‌ بزرگی عضو هیئت‌ علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی که به عنوان مهمان در این برنامه حضور یافته بود، در اظهاراتی بی‌سابقه گفت: "مسئولی که در خانه نشسته و شاید پای منقل هم باشد، جایی سر نمی‌زند و وزرایش نمی‌توانند با او تماس بگیرند، این مسئوله؟ "این اظهارات باعث اعتراض اعضای هیئت وزیران شد.

همچنین جماران نوشت: دبیر هیات دولت درباره اینکه برخی منابع اعلام کرده‌اند وزرا به دلیل اظهارات مطرح‌شده در یکی از برنامه‌های صداوسیما قصد شرکت در جلسه هیات دولت را نداشتند، گفت: این خبر صحت دارد و وزرا قصد عدم شرکت در جلسات هیات وزیران به دلیل توهین به رئیس‌جمهور را داشتند.

او گفت: حضور رئیس سازمان صداوسیما در دولت برای این است که واقعیت‌ها، خدمات، مشکلات و چالش‌ها را به مردم گزارش دهد در حالی که عکس این عملا اتفاق می افتد. ما آمار هفتگی داریم که صداوسیما چقدر برنامه علیه دولت دارد.

 وی در مورد اینکه آیا آقای علی عسگری برای جلسات هیئت دولت این هفته دعوت شده اند یا خیر بیان داشت: ایشان را دعوت نکردیم.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید