آندرس مانوئل لوپز اوبرادور، رئیس‌جمهور ۶۸ ساله مکزیک، از ابتلایش به ویروس کرونا خبر داد.

رئیس‌جمهور مکزیک کرونا گرفت

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، شبکه تلویزیونی سی ان ان با انتشار این خبر گزارش داد: وی در حساب توئیتر رسمی خود از ابتلا به این ویروس خبر داد و گفت که علایم این بیماری را داشته و هم اکنون تحت مداوا قرار گرفته است.

بنابراین گزارش اوبرادور در حساب توئتیر رسمی خود نوشت: متاسفانه باید به همگان اطلاع دهم که من به کووید-۱۹ مبتلا شده ام، اما علائم این بیماری خفیف بوده و درحال حاضر درحال مداوای پزشکی بوده، مانند همیشه خوشبین هستم.

سی ان ان افزود: رئیس جمهوری مکزیک گفت که وی به وظایف خود از کاخ ریاست جمهوری ادامه خواهد داد که  این امر شامل تماس تلفنی با ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه در ارتباط با  واکسن «اسپوتنیک وی»  در روز دوشنبه (امروز) خواهد بود.

سی ان ان در ادامه گزارش داد: «اولگا سانچز کوردِرو» (Olga Sanchez Cordero) وزیر کشور مکزیک، روزانه وی را در جریان امور کشور قرار خواهد داد.

مکزیک در حال حاضر بیش از یک میلیون و ۷۶۰هزار مبتلا به ویروس کرونا دارد که از این تعداد بالغ بر ۱۴۹ هزار نفر جان باخته اند.

شمار مبتلایان ویروس کرونا در سراسر جهان از مرز ۹۹ میلیون نفر عبور کرده که از این تعداد نیز بیش از دو میلیون و ۱۳۰ هزار نفر جان باخته اند.

اوبرادور، ۶۸ ساله، از دسامبر سال ۲۰۱۸ بعنوان شصت و پنجمین رئیس جمهوری مکزیک قدرت را در این کشور به دست گرفت.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید