محمود فکری سرمربی تیم فوتبال استقلال بعد از شکست مقابل سایپا گفت: در این دیدار تمرکز لازم را نداشتیم و سه امتیاز بازی را دادیم.

فکری: داوری همیشه به ضرر ماست/ برخی ناراحت هستند که ما در صدر جدول هستیم

 به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، محمود فکری سرمربی تیم فوتبال استقلال بعد از شکست یک بر صفر تیمش مقابل سایپا اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود. خیلی حیف شد در دیداری که می‌توانستیم ببریم و برنده از زمین بیرون بیاییم، تمرکز لازم را نداشتیم و سه امتیاز بازی را دادیم. زمانی که گل خوردیم، بازیکنان ما به خودشان آمدند که گل را جبران کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه بازیکنانم تمرکز نداشتند و کمی عجله می‌کردند، نتوانستیم از موقعیت‌ها استفاده کنیم. می‌توانستیم نتیجه و امتیاز کامل را بگیریم، اما شاید روز بد فوتبال به ما رو کرد. باید به تیم سایپا تبریک بگویم که تلاش خوبی داشتند و بازی خوبی ارائه کردند. باید به آنها تبریک بگویم. این بازی برای ما تمام شد و باید خودمان را برای بازی بعدی آماده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره داوری بازی تیمش مقابل سایپا هم گفت: به داوری عادت کردیم که همیشه به ضرر ما باشد یا اشتباهات داوری به ضرر ما باشد. نمی‌دانم ماجرا چیست و استقلال خیلی تنهاست و همه با کسان دیگری هستند. شاید ناراحت هستند که ما صدر جدول هستیم و تیم بوی قهرمانی می‌دهد، اما ما کارمان را ادامه می‌دهیم و سعی می‌کنیم با تیم‌های پایین جدول فاصله نیافتد و فاصله نیاندازیم.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید