۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰
کد خبر: 55216968

محمود صوفی فرماندار سیاهکل از بارش برف به ارتفاع یک متر در این شهرستان خبر داد و گفت: محور اصلی سیاهکل - دیلمان باز است و تردد بدون زنجیر چرخ امکان پذیر نمی باشد.

بارش برف یک متری در سیاهکل

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، محمود صوفی با اشاره به آخرین وضعیت بارش برف در شهرستان سیاهکل، اظهار کرد: در بخش مرکزی کلیه معابر شهری باز است و ارتفاع برف در نقاط مختلف شهر به پنج تا ۱۰ سانت می رسد.

وی با بیان اینکه کلیه راه های روستایی بازگشایی شده است، افزود: ارتفاع برف در روستاهای بخش مرکزی از ۱۵ تا ۳۵ سانت متغیر است.

فرماندار سیاهکل، با اشاره به باز بودن کلیه معابر اصلی بخش دیلمان، تصریح کرد: عملیات تعریض در حال انجام است؛ البته تعدادی از کوچه ها باز بوده و برفروبی کوچه ها تداوم دارد، اما کولاک برف و کاهش دید عملیات برفروبی را با سختی مواجه کرده است.

صوفی، با بیان اینکه ارتفاع برف از ۷۰ تا ۹۰ سانت در بخش دیلمان متغیر است، عنوان کرد: محور اصلی سیاهکل - دیلمان باز است و تردد بدون زنجیر چرخ امکان پذیر نمی باشد. همچنین چهار مرحله برفروبی به طول ۴۲ کیلومتر و حجم ۱۴۰ هزار مترمکعب تا صبح امروز انجام شده است و همچنان ادامه دارد.

وی ارتفاع برف را از ۵۰ سانت در نقاط ابتدایی محور تا ۸۰ سانت در گردنه لاریخانی متغیر دانست و یادآور شد: عملیات نمک پاشی نیز به مقدار ۴۰ تن در کلیه راه های اصلی شهرستان از شب گذشته تاکنون انجام شده است.

فرماندار سیاهکل اضافه کرد: راه روستایی ۲۵ روستای بخش دیلمان بازگشایی شده و عملیات برفروبی تا بازگشایی کلیه راه های روستایی همچنان ادامه دارد. ارتفاع برف نیز در راه های روستایی از ۶۰ تا ۱۵۰ سانت متغیر است.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید