حسین فرزامی، پیشکسوت باشگاه استقلال می‌گوید قبلاً دیده بودیم همین مدیران پشت‌پرده با یک مربی دیگر مذاکره می‌کردند و یکباره زیر پای مربی استقلال را جارو می‌زدند. امثال خلیل‌زاده‌ها، خوره‌هایی به جان این باشگاه هستند.

برخی با بودن کنار نام بزرگ استقلال دوست دارند خودشان را نشان بدهند

به گزارش سلام نو، حسین فرزامی، مدیر و پیشکسوت اسبق باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرورزشی درباره شرایط مدیریتی این روزهای باشگاه استقلال و شایعه مذاکره خلیل‌زاده با نماینده فرهاد مجیدی حرف زد. 

اوضاع مدیریتی باشگاه استقلال با حضور احمد مددی تغییری کرده است؟

هیچ فرقی با گذشته نکرده است. این افراد همگی دستورگیرنده هستند. نه طرحی دارند، نه برنامه‌ای و نه بلد هستند طرح و برنامه‌ای را اجرا کنند. پولی هم ندارند که بخواهند در راه درست آن را خرج کنند. امروزه در دنیای فوتبال حرف اول را تماشاگر می‌زند که با بسته شدن ورود آنها سهم بلیت‌فروشی هم از بین رفته و این مدیران دستورگیرنده همان آب باریکه را هم از دست داده‌اند. نه اسپانسری دارند و نه می‌توانند از اسپانسرشان به درستی و اندازه ارزش واقعی برند استقلال درآمدزایی کنند. بنابراین این افراد حتی مدیر هزینه هم نمی‌توانند باشند. 

شنیدید که شایعه شد خلیل‌زاده با نماینده فرهاد مجیدی صحبت کرده تا او را به جای فکری به استقلال برگرداند؟

اینها مانند یک خوره هستند که به جان استقلال افتاده‌اند. من نمی‌گویم که این اتفاق واقعاً رخ داده یا نه ولی این را قبلاً که دیده بودیم همین مدیران پشت‌پرده با یک مربی دیگر مذاکره می‌کردند و یکباره زیر پای مربی استقلال را جارو می‌زدند. امثال خلیل‌زاده‌ها، خوره‌هایی به جان این باشگاه هستند. این آقا، زمانی که مسعود سلطانی‌فر استاندار گیلان بود، در رشت هتل‌دار شد و از آن به بعد دوستی صمیمانه‌ای با همین وزیر راه انداخت و حالا هم به یکدیگر نان قرض می‌دهند. از بودن کنار نام بزرگ استقلال هم دوست دارند خودشان را نشان بدهند و بگویند که مثلاً در حال خدمت به خلق خدا هستند در حالی که همه می‌دانند چه بلایی ظرف این ۴، ۵ سال بر سر استقلال آورده شده. البته پرسپولیس هم از این قاعده مستثنی نیست. این وظیفه رسانه‌هاست که این افراد را به مردم بشناسانند. 

فکر می‌کنید ما کم نوشته‌ایم و گفته‌ایم؟

باز هم باید گفت. باید گفت و گفت و گفت تا این افراد بالاخره پژمرده شوند و دیگر حنای‌شان نزد مردم رنگی نداشته باشد. 

در بحث واگذاری استقلال به بخش خصوصی چقدر می‌توان به حقیقت این ماجرا امیدوار بود؟

صفر درصد! این وزارتخانه مگر می‌آید دست از استقلال و پرسپولیس بردارد؟ آقای وزیر که هرازگاهی یک مدیر می‌آورد تا وضعیت استقلال و پرسپولیس را بدتر کند ولی باز از آن سو مانند اسکاچ به پرسپولیس چسبیده و حداقل به شدت استقلال مانع پیشرفتش نمی‌شود. مردم دوست دارند در سرنوشت و آینده باشگاه‌شان سهیم باشند ولی مگر این افراد می‌گذارند. تا اینها هستند وضعیت تغییری نمی‌کند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید