به دنبال واژگونی یک دستگاه خودرو ۲۰۶ در اتوبان قزوین به تهران و یک دستگاه خودرو ال ۹۰ در محور ابهر به تاکستان، ۱ نفر کشته و ۱۲ نفر دیگه مجروح شدند.

یک کشته و ۱۲ مصدوم در اثر واژگونی خودرو در محورهای قزوین

به گزارش سلام نو به نقل از فارس به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین، در تماسی که در ساعت ۱۹:۳۰ با مرکز ارتباطات فوریت‌های پزشکی استان قزوین برقرار شد از واژگونی یک خودرو ۲۰۶ در محور اتوبان قزوین به تهران یک کیلومتری پل طالقان خبر داد که سریعا آمبولانس‌های پایگاه آبیک جاده ای و ناصر آباد به محل حادثه اعزام شدند.

این واژگونی پنج مصدوم برجای گذاشت که سه مصدوم این حادثه توسط آمبولانس پایگاه آبیک جاده ای و دو مصدوم توسط آمبولانس پایگاه ناصر آباد با انجام اقدامات درمانی پیشرفته توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی به بیمارستان رجایی استان قزوین منتقل شدند.

در تماسی دیگر که در ساعت ۱۹:۵۰ با مرکز ارتباطات فوریت‌های پزشکی استان قزوین گرفته شد از واژگونی یک خودرو ال ۹۰ در محور ابهر به تاکستان محدوده قره باغ خبر داد که سریعا آمبولانس‌های پایگاه قره باغ و هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.

در این تصادف که هشت مصدوم در پی داشت یک سرنشین در خودرو ال ۹۰ به علت شدت جراحات وارده در محل حادثه فوت کرد و سه مصدوم توسط آمبولانس پایگاه قره باغ و چهار مصدوم دیگر توسط هلال احمر و با انجام اقدامات درمانی پیشرفته توسط کارشناسان فوریت‌های پزشک به بیمارستان شفا تاکستان منتقل شدند و فوتی این حادثه در محل تحویل عوامل انتظامی شد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید