ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت خارجه روسیه به مسدود شدن حساب های کاربری دونالد ترامپ رئیس جمهور فعلی آمریکا در شبکه های اجتماعی واکنش نشان داد.

روسیه: تحریم ترامپ در شبکه‌های مجازی با ادعای غرب درباره دموکراسی در تضاد است

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت خارجه روسیه مسدود شدن حساب های کاربری دونالد ترامپ رئیس جمهور فعلی آمریکا در شبکه های اجتماعی را در تضاد با ادعای غرب مبنی بر التزام به ارزش های دموکراتیک عنوان کرد.

به گفته این دیپلمات روس، این اقدام رسانه های اجتماعی که بدون نیاز به حکم دادگاه و یا حتی مشورت با گروه های ناظر بر مسائل اخلاقی انجام شد؛ حکم یک انفجار سایبری را داشت.

زاخارووا در واکنش به حمله هواداران ترامپ به کنگره نیز گفته بود که آمریکا دیگر نمی تواند ادعا کند که الگوی دموکراسی در جهان است.

پیشتر هم آنگلا مرکل صدراعظم آلمان که زبان تیزی در انتقاد از ترامپ دارد؛ اقدام رسانه های اجتماعی مبنی بر مسدود کردن یا تعلیق حساب کاربری رئیس جمهور آمریکا را مغایر با آزادی بیان عنوان کرده بود.

توئیتر، فیسبوک، اینستاگرام، اسنپ چت و یوتیوب از جمله رسانه های اجتماعی هستند که به اتهام تحریک مردم به خشونت و آشوب، دسترسی ترامپ را به طور موقت یا برای همیشه محدود کرده اند.

او از بابت تحریک هوادارانش برای حمله به کنگره در تاریخ ۶ ژانویه (۱۶ دی) با انتقادهای زیادی روبرو است.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید