۲۱ نانوایی در ساری به علت تخطی از رعایت پروتکل‌های بهداشتی ستاد مدیریت مقابله با کرونا، پلمپ شدند.

پلمپ ۲۱ نانوایی در ساری به علت نقض پروتکل‌های بهداشتی

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران گفت که ۲۱ نانوایی در شهرستان ساری به خاطر نقض مقررات و پروتکل های بهداشتی ستاد مدیریت مقابله با کرونا پلمپ شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران، حسن خیریانپور افزود که تیم نظارتی متشکل از کارشناسان شبکه بهداشت، اداره کل غله و خدمات بازرگانی، صنعت، معدن و تجارت و فرمانداری پس از بازدید از ۱۷۵ باب نانوایی، متخلفان را شناسایی کردند.

وی تعداد کل نانوایی های شهرستان ساری را ۶۳۶ واحد اعلام کرد.

خیریانپور گفت که در بازدیدهای صورت گرفته ۲ کیلو مواد افزودنی غیر مجاز از واحدهای خبازی کشف و معدوم شد و تخلفات ۲۱ واحد خبازی در خصوص کسر سهیمه آرد از طریق مجاری ذیربط در حال پیگرد قانونی است.

معاون استاندار مازندران هشدار داد : بهسازی و نوسازی نانوایی ها، ارتقاء کمی و کیفی نان، رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی ابلاغی ستاد کرونا، رعایت بهداشت فردی و بهداشت محیط نانوایی از جمله برنامه های مهم استان است که با بازرسی های مستمر و مداوم مورد نظارت و ارزیابی قرار می گیرد و با مصادیق تخلف بدون اغماض و به صورت جدی برخورد خواهد شد .

وی تاکید کرد : در شرایط موجود عدم رعایت پروتکل های بهداشتی سلامت و ایمنی مردم و جامعه را مخدوش می کند و موجب تشدید شیوع ویروس کرونا می شود و تخلف در این زمینه به هیچ وجه قابل اغماض نیست.

ساری از شهرستان های دارای وضعیت کرونایی مازندران است.

بر اساس آخرین آمار دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل هم اکنون یکهزار و ۴۱۶ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان های مازندران بستری هستند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید