مسوول نظارت، بازرسی و صیانت از سلامت فوتبال ایران در واکنش به اظهارات احسان قاضی‌زاده هاشمی گفت: فدراسیون فوتبال شکایت رسمی خود را از دخالت و اظهارنظرهای غیرکارشناسی پیگیری خواهد کرد.

 فدراسیون فوتبال از قاضی‌زاده هاشمی شکایت می‌کند

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، مسوول نظارت، بازرسی و صیانت از سلامت فوتبال ایران گفت: اظهارات احسان قاضی زاده نایب رییس مجلس شورای اسلامی تبعات خاص خود را در پی خواهد داشت و فدراسیون فوتبال شکایت رسمی خود را از دخالت و اظهارنظرهای غیرکارشناسی تا حصول نتیجه پیگیری خواهد کرد.

حجت الاسلام علیپور، مسوول نظارت، بازرسی و صیانت از سلامت فوتبال درباره اظهارات احسان قاضی‌زاده هاشمی عنوان کرد: درحقوق فردی، هیچ‌گاه هیچ فردی به صرف اتهام از حقوق و مزایای فردی و شخصی و اجتماعی محروم نشده و معلوم نیست این حکم و اظهار جناب قاضی زاده هاشمی مبتنی بر کدامین مکتب حقوقی است و با عنایت به مانیتورینگ رادار اسپرت و تیم‌های دیده‌بان فیفا می‌تواند تبعات منفی جبران ناپذیری داشته باشد.

وی افزود: عملکرد وی در خصوص فوتبال ایران به مبادی ذیربط گزارش و ارکان فوتبال ایران شکایت رسمی خود را از دخالت و اظهارنظرهای غیرکارشناسی تا حصول نتیجه پیگیری خواهد کرد. بهتر است اشخاص حقیقی و حقوقی اجازه دهند انتخابات فدراسیون فوتبال ذیل اساسنامه مصوب و برابر قانون و مقررات تصویبی بررسی و پیگیری و اعمال شود و از اظهارنظرهای غیرکارشناسی به طور جدی اجتناب کنند.

علیپور گفت: از هیات نظارت بر رفتار نمایندگان انتظار می‌رود به وی متذکر شوند که در اظهارات منتسب رعایت حقوق شهروندی و فردی افراد و اشخاص حقیقی و حقوقی را انجام دهند.

این نماینده مجلس درباره اینکه آیا بازنشستگان می‌توانند در انتخابات فدراسیون فوتبال شرکت کنند، گفته بود: این موضوع مبنا و پایه حقوقی و قانونی ندارد زیرا کشور ما قانون دارد و در اساسنامه هم به قوانین داخلی و ملی اشاره شده است. باید بگویم حضور بازنشستگان در انتخابات فدراسیون فوتبال با ماهیت حقوقی و قانونی تعارض دارد. طبیعتا افراد مطلع هم این موضوع را اذعان کردند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید