مدیر کل مدیریت بحران استانداری قزوین از وقوع آتش سوزی هولناک در کارخانه بازیافت لاستیک در این استان خبر داد.

آتش گرفتن کارخانه بازیافت لاستیک در قزوین /جزئیات

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، مدیر کل مدیریت بحران استانداری قزوین گفت: کارخانه بازیافت لاستیک از ساعت ۱۹ امروز دچار حریق شد، این حریق همچنان مهار نشده است و ۱۵ دستگاه ماشین آتش نشانی در حال تلاش برای مهار آتش هستند.

قدرت الله مهدیخانی با اشاره به آتش سوزی یک کارخانه بازیافت لاستیک در شهرصنعتی لیا قزوین، تصریح کرد: حوالی ساعت ۱۹ امروز (۲۳ دی)  واحدی که در زمینه بازیافت لاستیک خودرو فعالیت می‌کند دچار حریق می‌شود که بلافاصله عوامل آتش نشانی شهر صنعتی لیا در صحنه حاضر می‌شوند اما با توجه به گستردگی حریق و خطر گسترش آتش به واحدهای همجوار از دیگر مراکز آتش نشانی کمک می‌خواهند.

وی افزود: عوامل آتش نشانی شهرهای قزوین، الوند، شهرصنعتی و بویین زهرا نیز به محل اعزام شدند، ۱۵ دستگاه ماشین آتش نشانی در محل حضور دارند در حال حاضر (ساعت ۲۱:۳۰) آتش تحت کنترل است اما هنوز موفق به مهار آتش نشدیم.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری  قزوین اظهار کرد: احتمال حریق مجدد وجود دارد بنابراین عوامل آتش سوزی بعد از مهار آتش مکان را ترک نمی‌کنند و تا صبح در محل حادثه می‌مانند، این آتش سوزی خوشبختانه خسارت جانی نداشته است اما خسارت مالی آن در حال حاضر قابل تخمین نیست.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید