ملانیا ترامپ همسر رئیس جمهور آمریکا در واکنش به حمله به کنگره نوشت:خشونتی که در کنگره ملت ما رخ داد را محکوم می‌کنم.

ملانیا ترامپ هم به حادثه کنگره واکنش نشان داد

سلام نو به نقل از انتخاب، همسر رئیس جمهور آمریکا در واکنشی دیرهنگام، بدون اشاره به نقش همسرش در تهییج هوادارانش برای حمله به کنگره، این حادثه را محکوم کرد و شایعات پیرامون خود را رد کرد.

 «ملانیا ترامپ» همسر رئیس جمهور آمریکا روز دوشنبه، ابتدا شایعات پیرامون خود و سپس حمله به کنگره را محکوم کرد.

به نوشته پایگاه اینترنتی شبکه «سی‌اِن‌اِن»، ملانیا ترامپ در بیانیه‌ای، کشته شدن چهار تن از هواداران «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا حین حمله به کنگره و سپس کشته شدن دو مأمور پلیس در این حادثه را تسلیت گفت.

همسر ترامپ در ادامه نوشت: «از دید من شرم‌آور است که این حادثه غم‌انگیز با شایعه‌های زننده، حملات شخصی غیرموجه و اتهام‌زنی‌های غلط و گمراه‌کننده علیه من همراه شد، آن هم از سوی افرادی که قصد دارند خود را موجه و دارای برنامه نشان دهند».

ملانیا ترامپ افزود: «این بار مسئله فقط درباره التیام بخشیدن به کشور و شهروندان آن است. نباید از آن برای مقاصد شخصی استفاده شود».

او در محکومیت حمله به کنگره نوشت: «در این‌باره اشتباه نکنید، من کاملاً خشونتی که در کنگره ملت ما رخ داد محکوم می‌کنم. خشونت هرگز قابل پذیرش نیست».

همسر ترامپ بدون اشاره به نقش اظهارات تحریک‌آمیز همسرش در وقوع این حادثه افزود: «مشاهده بسیاری از مردم که شور و شوق مشارکت در انتخابات را پیدا کردند، الهام بخش است اما نباید اجازه دهیم این شور و شوق به خشونت تبدیل شود».

ملانیا ترامپ در حالی این بیانیه را نوشته که «استفانی گریشام» مشاور قدیمی و تنظیم‌کننده متون سخنرانی او، روز پنجشنبه با صدور بیانیه‌ای استعفای خود را اعلام کرده است.

روز چهارشنبه در حالی که جلسه مشترک کنگره آمریکا به ریاست «مایک پنس» معاون رئیس‌جمهور و رئیس سنای این کشور برای تأیید نهایی پیروزی «جو بایدن» در انتخابات ریاست جمهوری، عده‌ای از هواداران ترامپ به داخل آن یورش بردند. در جریان این حملات ۵ نفر شامل یک افسر پلیس کشته و ده‌ها نفر هم زخمی شدند.

طی چند روز گذشته بیش از دویست نفر از اعضای کنگره آمریکا خواستار برکناری یا استعفای ترامپ شده‌اند. در همین راستا مجلس نمایندگان آمریکا بامداد امروز (دوشنبه) استیضاح رئیس جمهور آمریکا را کلید زدند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید