سرمربی تیم استقلال تهران درخصوص عملکرد بازیکنانش مقابل پرسپولیس گفت: می توانستیم با همان یک گل برنده باشیم، بازیکنان ترسیدند.

فکری: داور در نیمه اول استرس زیادی داشت/ امیدوارم تماشاگران از بازی راضی باشند

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا،‌ محمود فکری پس از تساوی مقابل پرسپولیس گفت: خسته نباشید به هر دو تیم. بازی خیلی خوبی بود در نیمه اول و دوم و موقعیت های خوبی به وجود آمده و چهار گل هم داشته که هیجانات خاص خودش را داشته که در مجموع مساوی شد. فکر می کنم تماشاگران از این بازی راضی بودند. 

او ادامه داد: بازی خوبی بود و موقعیت های خوبی به وجود آمد به آنها خسته نباشید می گویم و یک سری اشبتاهاتی در نیمه دوم داشتیم که منجر به گل شد اما تا آخرین لحظه تلاش کردند و بازی به تساوی کشید.

فکری درباره توقع هواداران از روند بهتر استقلال و تعویض‌های تیم در نیمه دوم گفت: به هر حال تعویض ما بر اساس این بوده که با توجه به برتری گل را حفظ کنیم و هم موقعیت های بهتری برسیم شاید حتی می شد ما برنده بازی باشیم. فوتبال این شکلی نیست که موقعیت بیشتری داشته باشید. در اشتباهاتی که انجام دادیم به جریف موقعیت دادیم اما می توانستیم بعد از گلزنی نترسند و ترسیدیم. استرس زیادی گرفتند. در مجموع اشتباهاتی در نیمه دوم داشتیم و می توانستیم با همان یک گل برنده باشیم. تیم خوبی را امسال درست کردیم و اکثر وقت ها دربی اینطروی است که تیمی وقتی در جدول شرایط خوبی دارد و تیم دیگر یک مقدار پایین تر هست شاید نتیجه بازی برعکس باشد. با توجه به اینکه جلو افتاده بودیم شاید بازیکنان فکر کردنئد بازی تمام شده است.

او همینطور درخصوص عملکرد داوری در بازی گفت: در نیمه اول استرس داشت و صحنه مشابهی بود. به بازیکن ما کارت داد اما می توانست به بازیکن حریف کارت بدهد. نیمه اول استرس زیادی داشت ولی جا دارد به تیم داوری خسته نباشید بگویم. امیدوارم به داوران ما توجه بیشتری شود. ما داوران بیشتری را در مجامع بین المللی ببینیم.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید