آتش سوزی یک خانه سالمندان در منطقه سیبری روسیه، جان چهار مرد و سه زن را گرفت.

جان‌باختن ۷ نفر در آتش سوزی خانه سالمندان

به گزارش سلام نو به نقل از برنا،  کمیته پیگیری قضایی روز شنبه در گزارشی اعلام کرد: آتش سوزی در یک خانه سالمندان شخصی در بخش بورووسکی منطقه تیومن رخ داد و اجساد چهار مرد و سه زن در محل آتش سوزی پیدا شد.

پرونده کیفری در مورد این مرکز نگهداری سالمندان به دلیل ارائه خدمات غیرمنطبق با اصول ایمنی گشوده شده و زنی که مالک این خانه بود، دستگیر شده است.

بازپرسان و کارشناسان امور جنایی در محل حادثه به تحقیق می پردازند و چند نفر از شاهدان عینی مورد بازجویی قرار گرفته و اسناد مرکز نگهداری سالمندان برای بررسی ضبط شده است.

به گزارش خبرگزاری اینترفاکس، مرکز نگهداری سالمندان که امروز در آتش سوخت غیرقانونی فعالیت می کرد و در آن افراد سالمندی که قادر به حرکت نبودند نگهداری می شدند.  

 آخرین مورد حریق در خانه سالمندان در روسیه روز ۲۵ آذر ماه در جمهوری باشقیرستان روسیه رخ داد و ۱۱ قربانی گرفت.

روسیه همه ساله شاهد وقوع دهها آتش سوزی با قربانیان پرشمار است که بیشترین تلفات در سال ۲۰۱۲میلادی با ۱۶۲ هزار رویداد و جان باختن ۱۱ هزار و ۷۵۰ نفر بوده است.

۱۱ کارگر ازبکستانی نیز روز اول بهمن ماه سال ۹۸ در یک آتش سوزی در استان تومسک در منطقه سیبری روسیه جان خود را از دست دادند.

خونین ترین حادثه در این سال ها، آتش سوزی در مرکز تجاری در استان کمرووا در منطقه سیبری روسیه بود که بر اثر آن ۶۴ نفر کشته شدند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید