امیرحسین مشجری رییس اداره گاز کاشان از افزایش هشت درصدی مصرف گاز مشترکان این شهرستان در ۹ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت : مشترکان با کاهش یک درجه سانتیگراد دما می‌توانند ۶ درصد در مصرف گاز صرفه‌جویی کنند.

افزایش هشت درصدی مصرف گاز در کاشان

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، امیرحسین مشجری روز جمعه افزود: این میزان افزایش مصرف در حالی است که تعداد مشترکان سال جاری نسبت به سال گذشته افزایش سه و نیم درصدی داشت.

وی از شهروندان کاشانی خواست که فصل زمستان در مصرف گاز صرفه‌جویی کنند تا صنایع و کارخانه‌هایی که از گاز طبیعی استفاده می‌کنند به دلیل افزایش مصرف گاز در بخش خانگی دچار محدودیت مصرف نشوند.

رییس شرکت گاز کاشان یادآور شد: دمای استاندارد در منزل و اتاق‌ها ۱۸ تا ۲۱ درجه سانتیگراد و در اداره، سالن‌ و راهروها بین ۱۴ تا ۱۸ درجه سانتیگراد است.

وی خاطر نشان کرد: مشترکان با کاهش یک درجه سانتیگراد دما می‌توانند ۶ درصد در مصرف گاز صرفه‌جویی کنند.

مشجری افزود: توجه و رعایت نکات ایمنی و کنترل دودکش در زمان استفاده، حوادث ناشی از گاز را به حداقل می‌رساند.

رییس شرکت گاز کاشان اظهار داشت: باتوجه به اینکه در تمامی معابر این شهرستان شبکه گاز وجود دارد برای جلوگیری از بروز حواث و قطع گاز، شهروندان قبل از هرگونه عملیات حفاری با این شرکت هماهنگ باشند.

وی اظهار داشت: شهروندان کاشانی درصورت قطع گاز و برای انجام هماهنگی‌های لازم می‌توانند با امداد گاز به شماره ۱۹۴ تماس بگیرند.

مشجری با بیان اینکه تمامی روستاهای کاشان از نعمت گاز بهرمند هستند ادامه داد: تنها در اسد آباد برای گازرسانی طراحی انجام شده و در صورت اجرای مصوبات بند ق این روستا گازدار می شود.

وی خاطر نشان کرد: تمامی جمعیت شهری کاشان نیز از گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

شهرستان کاشان دارای نزدیک به ۱۴۰ هزار مشترک گاز طبیعی است که از این تعداد ۱۰۵ هزار مشترک خانگی و بقیه سایر بخش‌ها هستند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید